BankGiro Loterij verlengt partnership NEMO

- Sponsoring
- 27 nov 2020 @ 09:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Partnership
- 27 nov 2020 @ 09:35
- Sjaak Hoogkamer
De BankGiro Loterij, de cultuurloterij van Nederland, verlengt haar bijdrage aan NEMO Science Museum met vijf jaar. NEMO Science Museum is sinds 2011 partner van de BankGiro Loterij.
Van 2021 tot en met 2025 ontvangt NEMO wederom een jaarlijkse bijdrage voor aankopen, het toegankelijk maken en presenteren van de collectie.
Dorine Manson, Managing Director BankGiro Loterij: ‘Weer echt iets beleven, daar snakken wij toch allemaal naar. Bij NEMO kan dat eigenlijk altijd, voor zowel jong als oud. NEMO laat wetenschap en technologie zowel online als offline tot leven komen, altijd toegankelijk. Het maakt ons trots dat wij, dankzij de deelnemers van de BankGiro Loterij, NEMO kunnen blijven steunen. Juist in deze voor de sector zware tijden is deze langdurige steun belangrijk. ‘
Mede dankzij de belangrijke steun van hoofdpartner de BankGiro Loterij heeft NEMO de afgelopen jaren een volledige vernieuwing van het museum kunnen realiseren
Directeur Michiel Buchel van NEMO: ‘We zijn ontzettend blij met de verlenging. Mede dankzij de belangrijke steun van hoofdpartner de BankGiro Loterij heeft NEMO de afgelopen jaren een volledige vernieuwing van het museum kunnen realiseren. We vernieuwden en verbeterden onze vaste presentaties, onze programma’s, de faciliteiten en de bezoekerservaring. Deze tijd laat zien hoe belangrijk het is om de samenleving bij wetenschap en technologie te betrekken. Met de verlenging van het partnership kunnen we de komende vijf jaar nieuwe programma's blijven ontwikkelen.’
Humania
Vorig jaar opende NEMO Science Museum, mede dankzij een eenmalige extra bijdrage van de BankGiro Loterij, de tentoonstelling Humania. In januari 2020 werd dankzij de jaarlijkse bijdrage een kunstwerk toegevoegd aan de ontvangsthal van NEMO: een kinetische installatie van Jetske Visser en Michiel Martens bestaande uit 14 holons, waardoor de bezoeker bij binnenkomst direct verwondering ervaart. NEMO blijft als partner van de loterij gratis toegankelijk met de BankGiro Loterij VIP-kaart.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Martijn Smelt van TP Vision: 'Ambilight TV moet Champions...
- Ocean Outdoor verlengt partnership NOCNSF
- column Gaat EV Experience twijfelaars over streep trekken?
- Belgische The Arena Group gaat stadions Nac Breda, FC Utrecht...
- Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma met historische trilogie
- Yakult Europe en het Nederlands Philharmonisch Orkest vieren...
Laatste Nieuws
- Shell verkoopt Ouwe Taart tijdens de... 26-09-2023
- Martijn Smelt van TP Vision:... 22-09-2023
- Ocean Outdoor verlengt partnership... 19-09-2023
- Belgische The Arena Group gaat... 19-09-2023
- Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma... 18-09-2023
- Yakult Europe en het Nederlands... 18-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing