BankGiro Loterij verlengt partnership NEMO

BankGiro Loterij verlengt partnership NEMO
  • Sponsoring
  • 27 nov 2020 @ 09:35
  • 15834 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

De BankGiro Loterij, de cultuurloterij van Nederland, verlengt haar bijdrage aan NEMO Science Museum met vijf jaar. NEMO Science Museum is sinds 2011 partner van de BankGiro Loterij.

Van 2021 tot en met 2025 ontvangt NEMO wederom een jaarlijkse bijdrage voor aankopen, het toegankelijk maken en presenteren van de collectie.

Dorine Manson, Managing Director BankGiro Loterij: ‘Weer echt iets beleven, daar snakken wij toch allemaal naar. Bij NEMO kan dat eigenlijk altijd, voor zowel jong als oud. NEMO laat wetenschap en technologie zowel online als offline tot leven komen, altijd toegankelijk. Het maakt ons trots dat wij, dankzij de deelnemers van de BankGiro Loterij, NEMO kunnen blijven steunen. Juist in deze voor de sector zware tijden is deze langdurige steun belangrijk. ‘

Mede dankzij de belangrijke steun van hoofdpartner de BankGiro Loterij heeft NEMO de afgelopen jaren een volledige vernieuwing van het museum kunnen realiseren

Directeur Michiel Buchel van NEMO: ‘We zijn ontzettend blij met de verlenging. Mede dankzij de belangrijke steun van hoofdpartner de BankGiro Loterij heeft NEMO de afgelopen jaren een volledige vernieuwing van het museum kunnen realiseren. We vernieuwden en verbeterden onze vaste presentaties, onze programma’s, de faciliteiten en de bezoekerservaring. Deze tijd laat zien hoe belangrijk het is om de samenleving bij wetenschap en technologie te betrekken. Met de verlenging van het partnership kunnen we de komende vijf jaar nieuwe programma's blijven ontwikkelen.’

Humania

Vorig jaar opende NEMO Science Museum, mede dankzij een eenmalige extra bijdrage van de BankGiro Loterij, de tentoonstelling Humania. In januari 2020 werd dankzij de jaarlijkse bijdrage een kunstwerk toegevoegd aan de ontvangsthal van NEMO: een kinetische installatie van Jetske Visser en Michiel Martens bestaande uit 14 holons, waardoor de bezoeker bij binnenkomst direct verwondering ervaart. NEMO blijft als partner van de loterij gratis toegankelijk met de BankGiro Loterij VIP-kaart.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken