Kunsthal Rotterdam en Nationale-Nederlanden versterken samenwerking

- Sponsoring
- 17 jan 2025 @ 09:15
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 jan 2025 @ 09:15
- Kel Koenen
Nationale-Nederlanden (NN) en Kunsthal Rotterdam intensiveren hun succesvolle samenwerking die al sinds 2016 loopt. Vanaf 2025 treedt NN voor een periode van twee jaar op als hoofdpartner van de Kunsthal.
Met deze vernieuwde samenwerking willen beide partijen een breed publiek in aanraking brengen met kunst en cultuur en zo bijdragen aan het mentaal welzijn van de maatschappij. ‘Genieten van kunst en cultuur heeft een bewezen positief effect op het mentaal welzijn’, zegt Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer van NN Group. ‘Kunst vertelt verhalen, inspireert en verbindt mensen. Door onze steun willen we het mogelijk maken dat het programma van de Kunsthal toegankelijk blijft voor een brede doelgroep. De Kunsthal combineert hoogwaardige kwaliteit met een laagdrempelige aanpak, en dat maakt het een unieke culturele instelling in Nederland. We zijn trots dat we de komende jaren samen kunnen bouwen aan deze missie.’
Ook Kunsthal-directeur Marianne Splint kijkt uit naar de intensievere samenwerking. ‘NN is al jarenlang een betrokken partner en ambassadeur van de Kunsthal. In deze tijd is het belangrijker dan ooit om samen te werken met partners die onze missie ondersteunen. Ons doel blijft om mensen te verrassen en kunst en cultuur voor iedereen toegankelijk te maken. Met NN versterken we onze ambitie om mensen met kunst én met elkaar te verbinden.’
Een belangrijk onderdeel van het hoofdsponsorschap is de NN Art Award, die op vrijdag 28 maart 2025 in de Kunsthal wordt uitgereikt. Deze jaarlijkse onderscheiding bekroont een veelbelovende kunstenaar die in Nederland is opgeleid en wiens werk wordt gepresenteerd op Art Rotterdam. Authenticiteit en innovatie zijn hierbij de belangrijkste selectiecriteria.
De vier genomineerden voor de NN Art Award zullen van 15 maart tot en met 11 mei 2025 exposeren in de Kunsthal. De prijsuitreiking vormt een hoogtepunt in de samenwerking tussen NN en de Kunsthal en onderstreept hun gezamenlijke inzet voor talentontwikkeling in de kunstwereld.
Foto (vlnr): Marianne Splint en Mariëlle Krouwel. Foto: Marco De Swart
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

