TOP X case: Compliance People op de kaart gezet
- Algemeen
- 20 jul 2017 @ 11:45
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- SalesBranded content
- 20 jul 2017 @ 11:45
- Redactie MarketingTribune
Legal People is marktleider op het gebied van executive search voor juristen. Hun label Compliance People richt zich specifiek op compliance-juristen. Hoe zet je zo’n nieuw merk in korte tijd neer, op toegankelijke wijze en met de juiste lading? Advertenties, radio en online zorgden voor naamsbekendheid, de website bood verdieping en leidde tot conversie: het aantal aanmeldingen voor het Compliance Ontbijt was 2x hoger dan geprognosticeerd.
Case: Compliance People op de kaart gezet
Opdrachtgever: Compliance People Executive Search
Doelstelling: Awareness creëren voor Compliance People, nieuw label van Legal People, en aanmeldingen genereren voor het Compliance Ontbijt
Bureau: Lemm en Ten Haaf /B2B
Media: 1/1 advertenties FD, radiospots BNR, online bannering FD en BNR, direct mail en email, website
Meer weten?
www.lemm-tenhaaf.nl (ga naar WERK), of direct: www.lemm-tenhaaf.nl/project/legal-people/
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

