TOP X Case: Meer dan pasta
- 13 jul 2018 @ 12:06
- Sales
Naam van de case: Meer dan pasta
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Ontwikkel een packaging concept waarmee Albert Heijn peulvruchten-pasta gepositioneerd wordt als gezond en lekker voor iedereen.
Bureau: dBOD
Type: Packaging
Quote:
New Generation Pasta; peulvruchten in een jasje van pasta, een trend vanuit de vegan-hoek, is nu toegankelijk voor iedereen. Het opvallend minimalistische verpakkingsdesign heeft zich ontdaan van alle ‘pasta-clichés’. Met een maagdelijk witte verpakking, lichtvoetige vormgeving en een eye-catching venster heeft het een enorme impact in het pasta-schap. Saillant detail: de sierlijke groei van een peulvruchtplant is verwerkt in het font, waardoor er optimale synergie is tussen illustratie en typografie.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gen Z vecht vaak tegen microstress
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
- 'Campagnedrukwerk steeds groener'
- TicketSwap en ADE duiken in belevingswereld Gen Z
- Sweetie opgenomen in expo Van Abbe Eindhoven 'Bridging Minds'
- Ebbing Tides: Pionieren met kelp en natuurherstel op zee
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

