TOP X Case: Meer dan pasta
- 13 jul 2018 @ 12:06
- Sales
Naam van de case: Meer dan pasta
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Ontwikkel een packaging concept waarmee Albert Heijn peulvruchten-pasta gepositioneerd wordt als gezond en lekker voor iedereen.
Bureau: dBOD
Type: Packaging
Quote:
New Generation Pasta; peulvruchten in een jasje van pasta, een trend vanuit de vegan-hoek, is nu toegankelijk voor iedereen. Het opvallend minimalistische verpakkingsdesign heeft zich ontdaan van alle ‘pasta-clichés’. Met een maagdelijk witte verpakking, lichtvoetige vormgeving en een eye-catching venster heeft het een enorme impact in het pasta-schap. Saillant detail: de sierlijke groei van een peulvruchtplant is verwerkt in het font, waardoor er optimale synergie is tussen illustratie en typografie.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

