Nima, Pim en Adfo staken uitreiking Dutch Marketing Awards

  • Algemeen
  • 18 jan 2022 @ 14:45
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Evenement

'Nima, Pim en Adformatie hebben in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards', melden de betrokkenen. De laatste twee edities van de Dutch Marketing Awards vonden wegens corona digitaal plaats.

Naar verluidt kwam de exploitatie van het event niet rond.

Nima-voorzitter en directeur Kirsten Andres: ‘We zijn trots op wat we gezamenlijk hebben neergezet en blijven ons op allerlei manieren onverminderd inzetten om het marketingvak vooruit te helpen.’ Pim-voorzitter Yvonne Nassar zegt in het staken ruimte te zien voor vernieuwing. 

'DMA zou beter passen bij BBP Media uit Woerden, omdat dit simpelweg thuishoort bij MarketingTribune, het grootste marketingplatform van Nederland', vult Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur MarketingTribune, aan.

Boukje Taphoorn, cmo van Bol.com, werd vorig jaar uitgeroepen tot Marketeer of the Year 2021. Een jaar eerder ging Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij, er met de titel vandoor. Raymond Cloosterman, medeoprichter en topman van Rituals, werd in 2019 uitgeroepen tot Marketeer of the Year. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken