Programma Marketing 19 van Nima is rond

Programma Marketing 19 van Nima is rond
  • B2b
  • 6 nov 2018 @ 10:33
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingTrends

Nima heeft de marketingtrends voor 2019 geanalyseerd en daar een cyclus Masterclasses op gebaseerd voor vakgenoten met weinig tijd maar veel ambitie voor het nieuwe jaar.

In vijf avonden biedt Nima:

  1. Brandmanagement in tijden van Purpose
  2. Gedragsbeïnvloeding in tijden van Neurowetenschap
  3. Customer Experience management in tijden van next level Klantreizen
  4. Communicatie in tijden van Contentmarketing
  5. Contact in a Connected World.

Marketing 19 loopt dit najaar/voorjaar tussen 28 november en 13 februari en plaats van handeling is Youmeet in Utrecht. Deelnemers met een persoonsgebonden titel ontvangen 15 PE-punten. Klik hier voor meer informatie.

https://www.nima.nl/events/mastercourse-marketing-2019/

 

Het programma

 

28 november 2018 – Brandmanagement in tijden van Purpose door Guy van Liemt RM

Brand Management is een hot topic in marketing, al was het maar omdat er door lang niet alle marketeers – ook seniors – wordt begrepen hoe belangrijk Brand Management ís en dat het daadwerkelijk onder verantwoordelijkheid valt van marketeers. Toch is het vaak het vertrekpunt van marketingcommunicatie en interessanter: bij twijfel zijn de merkwaarden en missie altijd de eerste of de laatste raadgever.


12 december 2018 – What’s on my mind – gedragsbeïnvloeding ten gunste van het bedrijfsresultaat door Pieter Jan Troost

Leer wat je moet weten en doen om ‘gewenst gedrag’ te creëren en mensen te beïnvloeden ten gunste van het bedrijfsresultaat: design vanuit gedragspsychologie. De laatste decennia is de gedragsbeïnvloeding almaar subtieler en preciezer geworden, mede dankzij het voortschrijdende inzicht in het menselijk gedrag en de beschikbaarheid van immens grote hoeveelheden data.

 

23 januari 2019 –  CEX Sells door Beate van Dongen Crombachs

Succesvolle bedrijven geven hun customer experience vorm vanuit een sterke filosofie waar het merk voor staat en relateren daar alles wat ze doen aan. Tijdens deze sessie gaat Beate in op de zes succesfactoren voor effectieve omnichannel customer experiences. Aan de hand van een theoretisch kader, cases uit het boek CEX Sells en individuele oefeningen worden deelnemers meegenomen in de wereld van Customer Experience (CEX) en krijgen ze handreikingen voor het concreet verbeteren van de eigen klantbeleving.

 

30 januari 2019 – Understanding Customer Communication door Jos Govaart

Hoe reageren klanten en maatschappij écht op commerciële uitingen van organisaties? Wat wordt gezien als authentieke content? Waar zijn commerciële organisaties echt het contact met het publiek verloren? Hoe ga je om met mensen die hun mening al klaarhebben en zich uiten zonder kennis van zaken? In deze sessie neemt Jos Govaart je mee langs de realiteit van echte casuïstiek. Wat zou jij doen? Wat heeft hij besloten? Hoe pakte dat uit?

 

13 februari 2019 – Contact in a connected world door Leon Jansen

2018 was het jaar waarin Mark Zuckerberg zijn woordje kwam doen in de parlementen van de VS en EU. Dit was het jaar waarin Arjen Lubach opriep om Facebook-accounts op te doeken. Dit was het jaar waarin duizenden ‘op spoedcursus GDPR’ werden gestuurd. Tijdens deze laatste sessie van Marketing 2019 krijg je een geactualiseerde wrap up die antwoord geeft op de vraag waar we staan en waar het heen gaat. Data, privacy, tech, AI, gepersonaliseerde content op basis van algoritmen: wat doet dat voor marketing?

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken