Simon Neefjes in zee met Chronext

Simon Neefjes in zee met Chronext
  • B2b
  • 11 nov 2020 @ 09:52
  • 20163 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Zakelijk

Chronext, online handelsplatform voor horloges, heeft Simon Neefjes (56) aangesteld als lid van de raad van commissarissen. Oud-reclameman Neefjes is tegenwoordig investeerder bij Slingshot Ventures, dat vorig jaar 'extra kapitaal' voor de groeiambities van Chronext verstrekte.

Neefjes gaat Chronext ondersteunen met zijn commerciële strategie, merkpositionering en marketingstrategieën. Chronext is in 2013 opgericht en heeft naar eigen zeggen inmiddels voor meer dan €300 miljoen aan horloges verkocht. Simon Neefjes is oprichter en voormalig CEO van reclamebureau TBWA\Neboko en sinds januari 2019 venture partner van Slingshot Ventures, een Nederlands fonds dat investeert in snelgroeiende consumer-tech-bedrijven, waaronder Boldking, Stox en nu dus ook Chronext.

Philipp Man, oprichter en CEO van Chronext, zegt: 'Door onze relatie met Slingshot zijn we bekend met Simon's ervaring en kennis. Hij kan ons enorm helpen met onze groeistrategie. Juist in deze fase, waarin onze industrie zich stormachtig ontwikkelt en waar een stevige concurrentiestrijd gaande is, is dat voor ons van groot belang.'

Simon Neefjes vult aan: 'Ik werk vanuit mijn rol als venture partner bij Slingshot al enige tijd samen met Chronext. Het bedrijf heeft een mooie positie in de horloge-markt, dankzij de combinatie van een online platform, groot assortiment en de garantie van vakmanschap. Het doel is om Chronext uit te bouwen tot hét internationale handelsplatform voor luxe horloges.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken