Simon Neefjes in zee met Chronext
- B2b
- 11 nov 2020 @ 09:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Zakelijk
- 11 nov 2020 @ 09:52
- Lucas Boon
Chronext, online handelsplatform voor horloges, heeft Simon Neefjes (56) aangesteld als lid van de raad van commissarissen. Oud-reclameman Neefjes is tegenwoordig investeerder bij Slingshot Ventures, dat vorig jaar 'extra kapitaal' voor de groeiambities van Chronext verstrekte.
Neefjes gaat Chronext ondersteunen met zijn commerciële strategie, merkpositionering en marketingstrategieën. Chronext is in 2013 opgericht en heeft naar eigen zeggen inmiddels voor meer dan €300 miljoen aan horloges verkocht. Simon Neefjes is oprichter en voormalig CEO van reclamebureau TBWA\Neboko en sinds januari 2019 venture partner van Slingshot Ventures, een Nederlands fonds dat investeert in snelgroeiende consumer-tech-bedrijven, waaronder Boldking, Stox en nu dus ook Chronext.
Philipp Man, oprichter en CEO van Chronext, zegt: 'Door onze relatie met Slingshot zijn we bekend met Simon's ervaring en kennis. Hij kan ons enorm helpen met onze groeistrategie. Juist in deze fase, waarin onze industrie zich stormachtig ontwikkelt en waar een stevige concurrentiestrijd gaande is, is dat voor ons van groot belang.'
Simon Neefjes vult aan: 'Ik werk vanuit mijn rol als venture partner bij Slingshot al enige tijd samen met Chronext. Het bedrijf heeft een mooie positie in de horloge-markt, dankzij de combinatie van een online platform, groot assortiment en de garantie van vakmanschap. Het doel is om Chronext uit te bouwen tot hét internationale handelsplatform voor luxe horloges.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Adyen ondersteunt wereldwijde... 17-09-2025
- Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today16-09-2025
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes