Marcel de Groot (VodafoneZiggo) 2e keynote NMD21
- B2b
- 15 jul 2021 @ 21:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Case Study
- 15 jul 2021 @ 21:02
- Sjaak Hoogkamer
De 2e keynote op de NIMA Marketing Day wordt verzorgd door Marcel de Groot, Chief Commercial Office Consumer bij VodafoneZiggo. Tijdens zijn keynote gaat hij in op de vraag hoe het bedrijf in haar digitale transformatie een bijdrage levert aan de samenleving én de klant centraal stelt.
Noodzakelijk volgens De Groot om hiermee een relevante en persoonlijke dialoog op te bouwen met die klant.
De Groot is Chief Commercial Officer Consumer sinds de start van VodafoneZiggo op 1 januari 2017. Daarvoor werkte hij sinds 1 februari 2016 bij Vodafone Nederland als Director Consumentenmarkt.
Hij was verantwoordelijk voor alle verkoop-, marketing- en marketingcommunicatieactiviteiten. Eerder bekleedde hij diverse marketingrollen bij Vodafone Nederland en was hij een aantal jaar Director Consumentenmarkt bij Vodafone Ierland. Voor zijn carrière bij Vodafone was hij Directeur Marketing bij Pon Automotive en had hij diverse senior marketing/sales-posities bij Nuon. Hij is zijn carrière gestart bij GlaxoSmithKline. De Groot studeerde Organisatie & Management aan de Universiteit van Amsterdam.
Kijk hier voor meer informatie en tickets.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

