Greenwheels kiest voor Novel
- Bureaus
- 22 aug 2017 @ 08:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRMediastrategie
- 22 aug 2017 @ 08:49
- Redactie Bureaus
Greenwheels gaat op het gebied van pr en mediastrategie samenwerken met millennialbureau Novel. Greenwheels zet zich al ruim 20 jaar in voor duurzame mobiliteit en is sinds 2016 sterk vernieuwd. Zo introduceerde Greenwheels onder meer vernieuwde abonnementsvormen, app en website. Deze zomer heeft Novel een pr-campagne gevoerd rondom het verhaal van het nieuwe Greenwheels.
Paul van Merrienboer, Manager Marketing van Greenwheels: 'We hebben voor Novel gekozen vanwege hun vermogen om complexe verhalen aantrekkelijk te presenteren aan de media en aan andere belangrijke stakeholders. Daarmee kunnen we nog meer mensen enthousiasmeren voor onze duurzame missie.'
Maurice Seleky, partner bij Novel: 'De maatschappij is veranderd in een deeleconomie en veel mensen zijn op zoek naar duurzame mobiliteitsoplossingen. Greenwheels is als eerste autodeelbedrijf van Nederland zijn tijd sterk vooruit geweest en biedt zulke oplossingen. Daarom dragen wij graag bij aan de naamsbekendheid van dit innovatieve bedrijf.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing