Bosman en Van de Dood (Being There) winnen Gouden Zaag 2018
- Bureaus
- 14 jun 2018 @ 17:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingAward
- 14 jun 2018 @ 17:43
- Peter van Woensel Kooy
Onder toeziend oog van marketeers, talent scouts en creatieven in het tjokvolle auditorium van de Persgroep, hebben Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen Buutvrij, nu Being There) zojuist de felbegeerde Gouden Zaag 2018 gewonnen. Dit tijdens het talent-event Hollandse Nieuwe van IAA, Persgroep en MarketingTribune.
Criterium is 'welk jong creatief talent zaagt het hardste aan de stoelpoten van het establishment'. Van de zeven door de Jonge Honden genomineerde teams op deze longlist (een snoepwinkel voor creative directors en andere talentscouts) bleven drie teams over. Hieruit selecteerden de eindjury Lode Schaefer (Indie, ADCN) en Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune, erelid IAA) de volgende shortlist, hierbij met het uitgesproken commentaar uit het juryrapport van Schaeffer:
3: James & Jessica
'Sterk en fris werk, met een global appeal. Niet alleen voor merken, maar ook voor maatschappelijke issues.
Staan krachtig midden in de wereld.'
2: Will & Ryan
'Geen losse ideetjes, maar een creatieve aanpak vak iedere vraag.
Mooie platforms, die internationaal aanspreken.'
And the winners are:
1: Glenn & Boudewijn
'Ondernemende ideeen, creatief in idee, mediakeuze, en goed in executie.
Een sterk gevoel voor PR.
Deze jongens zijn een aanwinst voor ieder bureau.'
Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben onlangs, in april 2018, bureau Buutvrij for Life verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards nog in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen. Lees hier meer over hun stap.
Jonge Honden, IAA, Persgroep, Indie en MarketingTribune feliciteren alle genomineerden en uiteraard de nieuwe Gouden Zagers van 2018. Hulde!
(PvWK)
Bosman en Van de Dood dolgelukkig met hun Gouden Zaag 2018
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- nu Being There) zojuist de felbegeerde Gouden Zaag 2018 gewonnen. Dit tijdens het event Hollandse Nieuwe van IAA
- hebben Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen Buutvrij
- Lode Schaeffer
- 2018
- Gouden Zaag
- Indie
- talent
- MarketingTribune
- Persgroep
- creatie
- marketeers
- haring
- Hollandse Nieuwe
- maatjes
- zaag
- Cannes
- vers
- talent scouts en creatieven in het volle auditorium van de Persgroep
- Jonge Honden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat laat zien: duurzaam leven is makkelijk
- Dept wordt Europees social lead agency voor De Vegetarische...
- Even schakelen met nieuwe campagne van Sunny Cars
- Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht
- 'Ik neem een belachelijk assortiment Apple-producten mee'
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
Laatste Nieuws
- Nederlands marketingbureau... 30-07-2025
- Lynk & Co lanceert Europese campagne... 28-07-2025
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency... 28-07-2025
- 'Ik neem een belachelijk assortiment... 25-07-2025
- 'Echte aandacht is offline'23-07-2025
- Even schakelen met nieuwe campagne... 21-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers