Kokoro Amsterdam aan de slag voor CheapTickets

  • Bureaus
  • 4 jun 2018 @ 16:10
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een kennismaking met verschillende reclamebureaus heeft het internationale travelbedrijf Travix ervoor gekozen om in zee te gaan met 'heartvertising bureau' Kokoro Amsterdam. Het zal onder andere aan de slag gaan met een geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt, waar Travix actief is met zijn merken CheapTickets.nl en CheapTickets.be.

Kokoro overtuigde Travix met zijn ervaring voor andere online dienstverleners en heartvertising methodiek. Deze vloeit voort uit zijn missie om de harten van merken te verbinden met de harten van mensen.

Frieda Ulsamer de Waard (Partner/CSD Kokoro Amsterdam): ‘Nederland heeft een aantal supersuccesvolle internetbedrijven voortgebracht waar we als klein land écht trots op mogen zijn. CheapTickets is er daar absoluut een van. We hebben ontzettend veel zin om samen met CheapTickets een heartvertising campagne te ontwikkelen die het merk duidelijk onderscheidt én een unieke positie in de hoofden van reizigers creëert. Daarbij sluit CheapTickets goed aan bij het groeiende aantal Kokoro-klanten die actief is in zowel Nederland als België.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken