Kokoro Amsterdam aan de slag voor CheapTickets
- Bureaus
- 4 jun 2018 @ 16:10
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jun 2018 @ 16:10
- Redactie Online
Na een kennismaking met verschillende reclamebureaus heeft het internationale travelbedrijf Travix ervoor gekozen om in zee te gaan met 'heartvertising bureau' Kokoro Amsterdam. Het zal onder andere aan de slag gaan met een geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt, waar Travix actief is met zijn merken CheapTickets.nl en CheapTickets.be.
Kokoro overtuigde Travix met zijn ervaring voor andere online dienstverleners en heartvertising methodiek. Deze vloeit voort uit zijn missie om de harten van merken te verbinden met de harten van mensen.
Frieda Ulsamer de Waard (Partner/CSD Kokoro Amsterdam): ‘Nederland heeft een aantal supersuccesvolle internetbedrijven voortgebracht waar we als klein land écht trots op mogen zijn. CheapTickets is er daar absoluut een van. We hebben ontzettend veel zin om samen met CheapTickets een heartvertising campagne te ontwikkelen die het merk duidelijk onderscheidt én een unieke positie in de hoofden van reizigers creëert. Daarbij sluit CheapTickets goed aan bij het groeiende aantal Kokoro-klanten die actief is in zowel Nederland als België.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation