IPG doopt Traffic4u om tot Reprise

- Bureaus
- 15 feb 2019 @ 21:03
- 15302 x gelezen
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - DigitaalE-marketingStrategieOnline advertisingMerken
- 15 feb 2019 @ 21:03
- 15302 x gelezen
- Jeroen Mirck
IPG Mediabrands Nederland, moederbedrijf van onder meer Initiative, UM en Yune, heeft een nieuw label voor digital marketing gelanceerd: Reprise. Deze nieuwe dochter zal bestaan uit de ruim 150 professionals van Super Digital en Traffic4u. Die beide merknamen verdwijnen.
Met de uitrol van Reprise creëert IPG in 42 landen één digitaal powerlabel voor al zijn klanten. Met deze zet speelt het van oorsprong Amerikaanse concern in op de behoefte van klanten om dynamisch en innovatief bediend te worden en op die manier over de gehele linie te kunnen groeien.
Focus op data-driven marketing
Reprise richt zich wereldwijd met 3.000 medewerkers op data-driven marketing: strategie, data, media en creatie. Reprise Nederland zal de klanten van Super Digital en Traffic4u gaan bedienen en daarnaast ook de digitale groepsklanten van zusterbedrijven UM en Initiative.
Reprise zal werken vanuit het bestaande kantoor van IPG Mediabrands in Amsterdam en vanuit haar pand in Groningen. Stijn Fien, momenteel managing director van Traffic4u, krijgt diezelfde rol voor heel Reprise Nederland.
Wat verandert er door deze rebranding?
'Voor bestaande klanten verandert er weinig', benadrukt Richard Smoorenburg, Chief Digital Officer van IPG Mediabrands. 'We focussen ons met deze herstructurering op verbetering van de dienstverlening voor onze klanten en proberen de praktische implicaties zo klein mogelijk te houden.'
Smoorenburg wijst op de nauwere samenwerking met zusterbedrijven UM en Initiative, de verdere professionalisering op het gebied van programmatic en 'de geavanceerde internationale Reprise-tooling waar onze klanten gebruik van kunnen maken'. 'Door deze veranderingen verwachten we een goede stap voorwaarts te maken in de dienstverlening naar onze bestaande en nieuwe klanten.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Traffic4u
- bureau
- Super Digital
- Nederland
- marketing
- digital
- bedrijf
- IPG Mediabrands
- label
- merk
- merknaam
- Reprise
- online
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Team Lewis helpt GLS Netherlands met... 10-08-2022
- Scenery verwelkomt Naique Tanate als... 10-08-2022
- Jeroen van de Ruit partner bij... 10-08-2022
- Dept omarmt flexibel werken 09-08-2022
- Finally an agency lanceert nieuwe... 09-08-2022
- De zomer van Christiaan van Santen... 09-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference