IPG doopt Traffic4u om tot Reprise
- Bureaus
- 15 feb 2019 @ 21:03
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - DigitaalE-marketingStrategieOnline advertisingMerken
- 15 feb 2019 @ 21:03
- Jeroen Mirck
IPG Mediabrands Nederland, moederbedrijf van onder meer Initiative, UM en Yune, heeft een nieuw label voor digital marketing gelanceerd: Reprise. Deze nieuwe dochter zal bestaan uit de ruim 150 professionals van Super Digital en Traffic4u. Die beide merknamen verdwijnen.
Met de uitrol van Reprise creëert IPG in 42 landen één digitaal powerlabel voor al zijn klanten. Met deze zet speelt het van oorsprong Amerikaanse concern in op de behoefte van klanten om dynamisch en innovatief bediend te worden en op die manier over de gehele linie te kunnen groeien.
Focus op data-driven marketing
Reprise richt zich wereldwijd met 3.000 medewerkers op data-driven marketing: strategie, data, media en creatie. Reprise Nederland zal de klanten van Super Digital en Traffic4u gaan bedienen en daarnaast ook de digitale groepsklanten van zusterbedrijven UM en Initiative.
Reprise zal werken vanuit het bestaande kantoor van IPG Mediabrands in Amsterdam en vanuit haar pand in Groningen. Stijn Fien, momenteel managing director van Traffic4u, krijgt diezelfde rol voor heel Reprise Nederland.
Wat verandert er door deze rebranding?
'Voor bestaande klanten verandert er weinig', benadrukt Richard Smoorenburg, Chief Digital Officer van IPG Mediabrands. 'We focussen ons met deze herstructurering op verbetering van de dienstverlening voor onze klanten en proberen de praktische implicaties zo klein mogelijk te houden.'
Smoorenburg wijst op de nauwere samenwerking met zusterbedrijven UM en Initiative, de verdere professionalisering op het gebied van programmatic en 'de geavanceerde internationale Reprise-tooling waar onze klanten gebruik van kunnen maken'. 'Door deze veranderingen verwachten we een goede stap voorwaarts te maken in de dienstverlening naar onze bestaande en nieuwe klanten.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- label
- Reprise
- merk
- bedrijf
- Nederland
- bureau
- digital
- Traffic4u
- online
- marketing
- merknaam
- IPG Mediabrands
- Super Digital
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing