Nieuw bureau realiseert 'integrale groei' merken
- Bureaus
- 24 apr 2019 @ 09:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StrategieNieuwkomers
- 24 apr 2019 @ 09:51
- Lucas Boon
Wellwood ondersteunt merken bij het realiseren van integrale groei. Eerste opdrachtgevers zijn Blendle en OneFit.
Oprichters Mark Rooker (op de foto rechts) en Diederik Sjardijn omschrijven Wellwood als een full-service bureau dat merk- en performance strategie als één integraal geheel aanbiedt. Rooker laat weten: 'Door brand en demand te integreren, zorgen we er enerzijds voor dat bedrijven niet vervallen in performance-tactieken van waaruit het onmogelijk is om nog een authentiek verhaal te vertellen. Aan de andere kant zorgen we ook voor direct resultaat. Via deze methode kan Wellwood merken op de korte en lange termijn helpen om zodoende duurzaam te groeien. Wij noemen dat integraal groeien.'
Sjardijn over de eerste resultaten van het bureau: 'Bij OneFit analyseerden we dat 70% van hun klanten uit het refer-a-friend programma kwam en dat terwijl slechts 0,01% van het marketingbudget hieraan werd besteed. Dit hebben we omgedraaid en dat resulteerde in de eerste drie maanden meteen in 800% meer trials.'
Blendle
Voor Blendle lanceerde Wellwood deze flight die 'het waarom' van de nieuwskiosk uitlegt. Sjardijn: 'Bij Blendle was het opzetten van een leadgeneratie strategie iets wat ze nooit eerder hadden gedaan en wat hun gemiddelde conversieratio met 100% verbeterde. Dit is meteen hun meest schaalbare en meest efficiënte acquisitiekanaal geworden.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers