Nieuw bureau realiseert 'integrale groei' merken

Nieuw bureau realiseert 'integrale groei' merken
  • Bureaus
  • 24 apr 2019 @ 09:51
  • 14888 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StrategieNieuwkomers

Wellwood ondersteunt merken bij het realiseren van integrale groei. Eerste opdrachtgevers zijn Blendle en OneFit.

Oprichters Mark Rooker (op de foto rechts) en Diederik Sjardijn omschrijven Wellwood als een full-service bureau dat merk- en performance strategie als één integraal geheel aanbiedt. Rooker laat weten: 'Door brand en demand te integreren, zorgen we er enerzijds voor dat bedrijven niet vervallen in performance-tactieken van waaruit het onmogelijk is om nog een authentiek verhaal te vertellen. Aan de andere kant zorgen we ook voor direct resultaat. Via deze methode kan Wellwood merken op de korte en lange termijn helpen om zodoende duurzaam te groeien. Wij noemen dat integraal groeien.'

Sjardijn over de eerste resultaten van het bureau: 'Bij OneFit analyseerden we dat 70% van hun klanten uit het refer-a-friend programma kwam en dat terwijl slechts 0,01% van het marketingbudget hieraan werd besteed. Dit hebben we omgedraaid en dat resulteerde in de eerste drie maanden meteen in 800% meer trials.'

Blendle

Voor Blendle lanceerde Wellwood deze flight die 'het waarom' van de nieuwskiosk uitlegt. Sjardijn: 'Bij Blendle was het opzetten van een leadgeneratie strategie iets wat ze nooit eerder hadden gedaan en wat hun gemiddelde conversieratio met 100% verbeterde. Dit is meteen hun meest schaalbare en meest efficiënte acquisitiekanaal geworden.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken