Hero Baby: als merk naast ouders staan
- Bureaus
- 7 jun 2019 @ 09:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 7 jun 2019 @ 09:45
- Sjaak Hoogkamer
Hero Baby heeft, in samenwerking met digitaal bureau Dept, een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Onderdeel daarvan is een merkfilm waarin nieuwe en aanstaande ouders worden gevolgd in herkenbare situaties.
In de film worden nieuwe vaders en moeders gerustgesteld en aangemoedigd te vertrouwen op henzelf en het oer gevoel van liefde voor hun kind. De merkfilm biedt een inkijkje in de nieuwe levens van ouders met als rode draad een gevoel waar veel vaders en moeders mee te maken krijgen: de onzekerheid of je alles wel goed doet. Deze weergave van het ouderschap is neergezet door regisseuse Nina Aaldering, begeleid door de voice-over van Anna Drijver.
Hero Baby 'steunt' ouders in nieuwe campagne
‘Wij geloven dat voeding een belangrijke rol speelt in het verloop van een nieuw leven,’ aldus Marian Raatjes, Brand Manager bij Hero Baby. ‘Maar we realiseren ons ook dat het allerbelangrijkste - zorg, aandacht en liefde - alleen de ouders kunnen bieden.’ Claudia Pieper, Digital Manager Hero Baby: ‘Op ons redactionele platform ‘Mama is Alles’ laten we met inspirerende en herkenbare content zien dat we als merk naast jonge ouders staan. En met deze campagne dragen we onze boodschap nu ook actief uit naar de buitenwereld.’
Credits:
• Verantwoordelijk bij Hero Baby: Claudia Pieper, Annemarie Lettinga, Marian Raatjes en
Dionne van Delft-Vugs
• Bureau: Dept Agency
• Strategy: Robin Wallaart, Valentijn Spek
• Concept: Chris Römer
• Script: Kim Triesscheijn
• Account: Eric van der Avoird
• Project Manager: Lotte van der Leegte
• Agency producer: Bianca Licher, Romy Onderwater
• Productiemaatschappij: Holy Fools
• Producer: Erik Mertens
• Director: Nina Aaldering
• Camera: Stephan Polman
• Edit: Nicolaas Kroone
• Grading: Captcha, Qianwei Tong
• Music: Jasper Slijderink
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes