Hero Baby: als merk naast ouders staan
- Bureaus
- 7 jun 2019 @ 09:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 7 jun 2019 @ 09:45
- Sjaak Hoogkamer
Hero Baby heeft, in samenwerking met digitaal bureau Dept, een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Onderdeel daarvan is een merkfilm waarin nieuwe en aanstaande ouders worden gevolgd in herkenbare situaties.
In de film worden nieuwe vaders en moeders gerustgesteld en aangemoedigd te vertrouwen op henzelf en het oer gevoel van liefde voor hun kind. De merkfilm biedt een inkijkje in de nieuwe levens van ouders met als rode draad een gevoel waar veel vaders en moeders mee te maken krijgen: de onzekerheid of je alles wel goed doet. Deze weergave van het ouderschap is neergezet door regisseuse Nina Aaldering, begeleid door de voice-over van Anna Drijver.
Hero Baby 'steunt' ouders in nieuwe campagne
‘Wij geloven dat voeding een belangrijke rol speelt in het verloop van een nieuw leven,’ aldus Marian Raatjes, Brand Manager bij Hero Baby. ‘Maar we realiseren ons ook dat het allerbelangrijkste - zorg, aandacht en liefde - alleen de ouders kunnen bieden.’ Claudia Pieper, Digital Manager Hero Baby: ‘Op ons redactionele platform ‘Mama is Alles’ laten we met inspirerende en herkenbare content zien dat we als merk naast jonge ouders staan. En met deze campagne dragen we onze boodschap nu ook actief uit naar de buitenwereld.’
Credits:
• Verantwoordelijk bij Hero Baby: Claudia Pieper, Annemarie Lettinga, Marian Raatjes en
Dionne van Delft-Vugs
• Bureau: Dept Agency
• Strategy: Robin Wallaart, Valentijn Spek
• Concept: Chris Römer
• Script: Kim Triesscheijn
• Account: Eric van der Avoird
• Project Manager: Lotte van der Leegte
• Agency producer: Bianca Licher, Romy Onderwater
• Productiemaatschappij: Holy Fools
• Producer: Erik Mertens
• Director: Nina Aaldering
• Camera: Stephan Polman
• Edit: Nicolaas Kroone
• Grading: Captcha, Qianwei Tong
• Music: Jasper Slijderink
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers