One Shoe nieuwe digitale partner Nuffic
- Bureaus
- 12 jun 2019 @ 16:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Klanten
- 12 jun 2019 @ 16:15
- Sjaak Hoogkamer
Nuffic, de Nederlandse organisatie voor internationalisering van het Nederlandse onderwijs, heeft creative and digital agency One Shoe gekozen als de nieuwe digitale partner voor de komende jaren.
Het Utrechtse bureau zal Nuffic gaan helpen bij het inrichten van de klantreis van internationale studenten.
OneShoe helpt NUffic bij optimaliseren van de klantreis van de internationale student
Jaarlijks studeren er 122.000 internationale studenten in Nederland. Internationalisering van het onderwijs en het aantrekken van internationale studenten is een manier om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren. Met de kennis, ervaring en netwerken die internationale studenten meebrengen uit eigen land, versterken zij de kwaliteit van het onderwijs in Nederland en kunnen álle studenten profiteren van een diverse international classroom. Eenmaal op de Nederlandse arbeidsmarkt versterken ze onze (kennis)economie. Maar ook als ze weer terug gaan blijven het belangrijke ambassadeurs voor Nederland.
UX, ontwikkeling en beheer van het digitale landschap van Nuffic
Studenten, alumni en onderwijsorganisaties vinden hun informatie over het studieaanbod, voorbereiding op hun verblijf in Nederland en mogelijkheden voor na hun studie nu op een verscheidenheid aan websites en applicaties. One Shoe en Nuffic slaan de handen ineen om de online klantreis van internationale studenten van studiezoeker tot alumnus beter in te richten, systemen beter op elkaar aan te laten sluiten en waar mogelijk te integreren. One Shoe combineert merkstrategie met digitale strategie, UX, design en development.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers