Candid Group neemt XXS Amsterdam over
- Bureaus
- 15 jul 2019 @ 05:59
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ZakelijkCampagnesMarketing
- 15 jul 2019 @ 05:59
- Peter van Woensel Kooy
Candid Group kondigt vandaag aan dat reclamebureau XXS Amsterdam wordt overgenomen. De eigenaren van XXS treden toe als partners van de groep.
Candid Group werd in 2007 opgericht door Gérard Ghazarian en is een platform voor media-, technologie- en creatieve bureaus 'met als doel de steeds complexere vraagstukken van klanten op te lossen.'
'De creatieve en strategische kracht van XXS Amsterdam vult Candid Group goed aan', aldus Gérard Ghazarian (rechts op de foto). 'Candid Group verenigt het beste van twee werelden door bureaus met hun eigen identiteit te koppelen aan de schaalgrootte en slagkracht van een netwerk. En juist dat is nodig om de steeds complexere vraagstukken van onze klanten op te lossen. XXS Amsterdam zal de gehele groep naar grotere hoogten stuwen.'
Piet Hein Smit, founding partner van XXS Amsterdam (foto links) dat opgericht werd in 1998: 'Vanaf het eerste gesprek met Gérard wisten we dat zijn visie naadloos aansluit bij onze cultuur en ambitie. We waren op zoek naar een partij waarbij we onze eigen signatuur en creatieve expertise kunnen behouden en tegelijkertijd verbinding kunnen maken met andere disciplines.'
Met de toetreding van XXS Amsterdam groeit Candid Group uit tot een organisatie met ruim 200 medewerkers verdeeld over vestigingen in Amsterdam en Rotterdam. Om de samenwerking te versterken zal XXS Amsterdam dit najaar verhuizen naar de Candid vestiging in Amsterdam Noord.
(PvWK)
Over Candid Group
'Candid Group is een platform waar ‘s werelds meest veelbelovende media, creatieve en technologie talenten samenwerken om positieve impact te leveren voor ambitieuze merken. Opgericht door ondernemer Gérard Ghazarian in 2007, bestaat Candid Group uit een internationaal team van ruim 200 medewerkers verspreid over kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Candid Group bestaat uit: 6 Circles, BBK Media, Havana Harbor, Lavinci, M2Media, Stroom, The Online Company, Vostradamus en XXS Amsterdam.' (Bron: CG)
Op de foto (v.l.n.r.): XXS-partners Piet Hein Smit, Jose Evers en Map van Arem en Candid Group-oprichters Youri van der Mijn en Gérard Ghazarian. (Foto: Julie Blik)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Havana Harbor
- BBK Media
- Candid Group
- Lavinci
- Piet Hein Smit
- stuwen
- M2Media
- hoogten
- reclame
- identiteit
- Gérard Ghazarian
- The Online Company
- Vostradamus
- XXS Amsterdam
- Map
- 6 Circles
- Stroom
- juist
- netwerk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes