Albert Heijn: maak kennis met supermarktmanager Ilse
- Bureaus
- 26 sep 2019 @ 10:45
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommercials
- 26 sep 2019 @ 10:45
- Lucas Boon
Albert Heijn lanceert vandaag een nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko. In de commercial is de bekende supermarktmanager Harry Piekema vervangen voor nieuweling Ilse. De pay-off van de campagne luidt: Dat is het lekkere van Albert Heijn.
In het spotje wordt Ilse gevolgd in haar drukke leven, zowel thuis als op werk. Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie, laat weten: 'We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk: op het werk, met de kinderen, hobby's, sociale media, vrienden en familie. Als Albert Heijn willen we er altijd en overal voor je zijn: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat maken we zichtbaar in deze campagne.'
Huisstijl
Ook introduceert Albert Heijn een nieuwe huisstijl, die wordt doorvertaald in de winkels, online en in de AH-app. De kleur oranje blijft staan voor bonusaanbiedingen, tevens de kleur van het Nederlands Elftal en de KNVB waar AH sinds kort partner van is.
De tv-commercial gaat aanstaande zondagavond van start in de reclameblokken van NPO2, RTL4 en RTL7. De campagne is de afgelopen dagen geïntroduceerd bij 100.000 collega's in de winkels, distributiecentra en homeshop centra. De campagne is vandaag op social media van start gegaan.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

