Max Factor en Rimmel London nemen merkambassadeur in de arm
- Bureaus
- 27 sep 2019 @ 10:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContent
- 27 sep 2019 @ 10:28
- Lucas Boon
Beautymerken Max Factor en Rimmel London lanceren ieder een campagne voor de Benelux. Voor beide campagnes is een merkambassadeur in de arm genomen. Verantwoordelijk bureau is Storyboard.
Presentatrice Quinty Trustull (foto) wordt gepresenteerd als het nieuwe gezicht van Max Factor. 'Zij heeft een grote likeability en wordt door veel vrouwen als voorbeeld gezien. Haar natuurlijke charme en ongedwongen vrouwelijke uitstraling in combinatie met haar nuchtere mentaliteit passen perfect bij Max Factor', zo laat Guilhem Widmer, general manager Coty consumer beauty Benelux, weten.
Robin Martens.
Voor Rimmel London is actrice Robin Martens ingevlogen. 'Haar uitstraling, van edgy tot glamoureus, past perfect bij de waarden van ons merk, aldus Widmer.
De campagnes worden uitgerold in tv-commercials en vertaald naar activaties op de winkelvloer van Kruidvat en Etos. Storyboard belooft daarnaast ‘een volledig on- en offline storytelling programma’, dat later dit jaar het daglicht moet zien.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- campagne
- make-up
- max factor
- storyboard
- robin martens
- beauty
- storyboard
- rimmel london
- quinty trustfull
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Even schakelen met nieuwe campagne van Sunny Cars
- 'Ik neem een belachelijk assortiment Apple-producten mee'
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency of the Year
- Nederlands marketingbureau Branthlete helpt het vrouwenvoetbal...
- Mattmo bedenkt nieuwe pay off voor Honey Highway
Laatste Nieuws
- Decathlon lanceert nieuwe campagne... 01-08-2025
- Mattmo bedenkt nieuwe pay off voor... 31-07-2025
- Nederlands marketingbureau... 30-07-2025
- Lynk & Co lanceert Europese campagne... 28-07-2025
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency... 28-07-2025
- 'Ik neem een belachelijk assortiment... 25-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers