Max Factor en Rimmel London nemen merkambassadeur in de arm

Max Factor en Rimmel London nemen merkambassadeur in de arm
  • Bureaus
  • 27 sep 2019 @ 10:28
  • 12469 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContent

Beautymerken Max Factor en Rimmel London lanceren ieder een campagne voor de Benelux. Voor beide campagnes is een merkambassadeur in de arm genomen. Verantwoordelijk bureau is Storyboard.

Presentatrice Quinty Trustull (foto) wordt gepresenteerd als het nieuwe gezicht van Max Factor. 'Zij heeft een grote likeability en wordt door veel vrouwen als voorbeeld gezien. Haar natuurlijke charme en ongedwongen vrouwelijke uitstraling in combinatie met haar nuchtere mentaliteit passen perfect bij Max Factor', zo laat Guilhem Widmer, general manager Coty consumer beauty Benelux, weten.


Robin Martens.

Voor Rimmel London is actrice Robin Martens ingevlogen. 'Haar uitstraling, van edgy tot glamoureus, past perfect bij de waarden van ons merk, aldus Widmer.

De campagnes worden uitgerold in tv-commercials en vertaald naar activaties op de winkelvloer van Kruidvat en Etos. Storyboard belooft daarnaast ‘een volledig on- en offline storytelling programma’, dat later dit jaar het daglicht moet zien.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken