Feyenoord lanceert kerstcampagne

  • Bureaus
  • 10 dec 2019 @ 10:03
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • SponsoringCommercialsCampagnes

Voetbalclub Feyenoord lanceert samen met hoofdsponsor Droomparken zijn nieuwe kerstcampagne. In de begeleidende commercial zien we de kerstman voorbereidingen treffen voor kerst met de Feyenoord-selectie.

Op het wensenlijstje van de spelers staat onder meer een ovenhandschoen voor keeper Vermeer, een 'dassie voor Dicky' en natuurlijk de beroemde barbecuetang voor 'het lappie van John'. Op het einde van de video wordt duidelijk dat -spoiler alert- oud-Feyenoorder John Boskamp de rol van kerstman vertolkt. 

Kerstwensboom

De video vormt de aftrap van een bredere maatschappelijke kerstcampagne, ontwikkeld door House of Sports en Ten Content Agency, waarin de sponsor op zoek gaat naar 'de mooiste Feyenoord-kerstboom'. Daarnaast heeft Droomparken op het Olympiaterras in stadion de Kuip een 'kerstwensboom' geplaatst, waar op woensdag 18 en vrijdag 20 december bezoekers maatschappelijke wensen in vervulling kunnen laten gaan.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken