Lassie kiest voor Abovo Media
- Bureaus
- 14 mei 2020 @ 14:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenStrategie
- 14 mei 2020 @ 14:19
- Lucas Boon
Rijstmerk Lassie brengt zijn online en offline media-activiteiten onder bij Abovo Media. De samenwerking is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met reclamebureau Epidemie.
Aanleiding voor deze heroriëntatie ten aanzien van een mediabureau is de vernieuwde omnichannel-strategie van Lassie. Het merk wil laten zien dat de consument met zijn producten gezond, lekker en gevarieerd kan eten. Anderzijds spreekt Lassie de ambitie uit het merk meer te willen laden. Dit vraagt om een verdere professionalisering van de marketingcommunicatie.
Paul Stam, marketing & innovation manager bij Lassie Nederland, zegt: 'We waren op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau Epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media. In Abovo hebben we deze veelzijdige mediapartner gevonden.'
Josine Hemrika-Pelt, client service director bij Abovo Media, voegt toe: 'De ambitie en professionele kijk op marketing en communicatie van Lassie maken dat wij uitzien naar deze samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes