Lassie kiest voor Abovo Media
- Bureaus
- 14 mei 2020 @ 14:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenStrategie
- 14 mei 2020 @ 14:19
- Lucas Boon
Rijstmerk Lassie brengt zijn online en offline media-activiteiten onder bij Abovo Media. De samenwerking is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met reclamebureau Epidemie.
Aanleiding voor deze heroriëntatie ten aanzien van een mediabureau is de vernieuwde omnichannel-strategie van Lassie. Het merk wil laten zien dat de consument met zijn producten gezond, lekker en gevarieerd kan eten. Anderzijds spreekt Lassie de ambitie uit het merk meer te willen laden. Dit vraagt om een verdere professionalisering van de marketingcommunicatie.
Paul Stam, marketing & innovation manager bij Lassie Nederland, zegt: 'We waren op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau Epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media. In Abovo hebben we deze veelzijdige mediapartner gevonden.'
Josine Hemrika-Pelt, client service director bij Abovo Media, voegt toe: 'De ambitie en professionele kijk op marketing en communicatie van Lassie maken dat wij uitzien naar deze samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

