Dr. Oetker kiest voor Lijm Amsterdam

  • Bureaus
  • 28 jul 2020 @ 11:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodKlantenSocial media

Social media-bureau Lijm Amsterdam gaat de social media-activiteiten van foodmerk Dr. Oetker -categorie pizza- verzorgen. De partijen spreken de ambitie uit om van Dr. Oetker 'het meest geliefde merk in social pizzaland' te maken.

Doel van de samenwerking is om een jongere doelgroep aan te spreken, met een focus op Instagram. Eerste wapenfeit is een nieuw 'pizzaplatform', dat de komende maanden verder wordt uitgerold.

Stefan van Lint, brand manager pizza bij Dr. Oetker, zegt: 'Zie onze flirterige Ristorante, brutale Big Americans en traditionele Casa di Mama maar samen te brengen op één pizzaplatform. Lijm Amsterdam is dat met zijn creatieve invulling gelukt. Dit pizzaplatform is een uitstekende aanvulling op onze bestaande above the line-campagnes. Opvallend, actueel en grappig, voor de pizzafans van dit moment.'

Lorenz de Valk, medeoprichter van Lijm Amsterdam, vult aan: 'Leuker dan dit wordt het niet: een platform voor en door pizzaliefhebbers met dagelijkse content en interactie. We kijken ernaar uit om in de toekomst samen met Dr. Oetker een hoop campagnes af te bakken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken