Dr. Oetker kiest voor Lijm Amsterdam
- Bureaus
- 28 jul 2020 @ 11:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodKlantenSocial media
- 28 jul 2020 @ 11:37
- Lucas Boon
Social media-bureau Lijm Amsterdam gaat de social media-activiteiten van foodmerk Dr. Oetker -categorie pizza- verzorgen. De partijen spreken de ambitie uit om van Dr. Oetker 'het meest geliefde merk in social pizzaland' te maken.
Doel van de samenwerking is om een jongere doelgroep aan te spreken, met een focus op Instagram. Eerste wapenfeit is een nieuw 'pizzaplatform', dat de komende maanden verder wordt uitgerold.
Stefan van Lint, brand manager pizza bij Dr. Oetker, zegt: 'Zie onze flirterige Ristorante, brutale Big Americans en traditionele Casa di Mama maar samen te brengen op één pizzaplatform. Lijm Amsterdam is dat met zijn creatieve invulling gelukt. Dit pizzaplatform is een uitstekende aanvulling op onze bestaande above the line-campagnes. Opvallend, actueel en grappig, voor de pizzafans van dit moment.'
Lorenz de Valk, medeoprichter van Lijm Amsterdam, vult aan: 'Leuker dan dit wordt het niet: een platform voor en door pizzaliefhebbers met dagelijkse content en interactie. We kijken ernaar uit om in de toekomst samen met Dr. Oetker een hoop campagnes af te bakken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers