JBL en Virgil van Dijk op zoek naar hiphoptalent
- Bureaus
- 5 nov 2021 @ 10:08
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Doelgroepen
- 5 nov 2021 @ 10:08
- Ryan Baij
JBL lanceert een nieuwe campagne, Virgil’s Mixtape, waarin zij, samen met profvoetballer Virgil van Dijk en rapper Winne, op zoek gaan naar hiphoptalent in Nederland.
Volgens JBL is Van Dijk gekozen als bouwer van het team, een rol die hij als aanvoerder van het Nederlands voetbalelftal ook vervult. Winne vult Van Dijk aan, omdat hij bij zijn laatste album meer dan 30 hiphopartiesten bijeen bracht en zo de verbindende rol kan aangaan.
Rez Kazzaz, Marketing Manager Nederland bij JBL zegt over de campagne: ‘Met Virgil’s Mixtape willen we jong hiphoptalent de kans bieden zichzelf op de kaart te zetten. Zijn liefde voor hiphopmuziek samen met het talent en de expertise van Winne belooft al veel goeds. Als we daar de nieuwe sound van onontdekte artiesten aan kunnen toevoegen, gaat het los in de studio. Ik kijk uit naar de plaat die we volgend jaar kunnen gaan releasen.’
De bedoeling is dat de mixtape begin 2022 wordt gelanceerd op de streamingdiensten en platforms.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing