Tempo-Team lanceert campagne 'Complimento'

- 18 mrt 2022 @ 10:32
- 16955 x gelezen
- Ryan Baij
Tempo-Team komt met een nieuwe campagne om het werkplezier te bevorderen. Met de campagne ‘Complimento’ willen ze werkgevers en werknemers stimuleren elkaar vaker een complimentje te geven.
De campagne is van start gegaan rond Nationale Complimentendag en bestaat uit een variatie van earned-, owned- en paid uitingen. In de campagne is een centrale rol weggelegd voor de zogenaamde werkplezier squad, het team dat gericht is op werkplezier. YouTubers en de vertrouwde gezichten Qucee & Nesim, nu omgedoopt tot de CEO’s van werkplezier, kondigen in een teaser video op Tiktok en Instagram versterking aan van de squad: Poke. Poke aka Mr. Complimento komt met een track en videoclip (zie onderaan bericht).
De campagne is vooral gericht op het stimuleren van werkplezier onder jongeren in de leeftijdscategorie 18 - 35 jaar. De belangrijkste driver voor deze doelgroep voor het vinden van werkplezier is waardering en erkenning. Uit onderzoek blijkt dat 67% van de jongeren dit belangrijk vindt, maar slechts 37% ervaart dit voldoende in hun huidige baan.
Laura Schepel, Directeur Marketing & Communicatie van Tempo-Team legt uit: ‘Hoewel uitingen voornamelijk zijn gericht op jongeren, is de campagne van Tempo-Team ook zeker gericht op werkgevers. We zien die niet over het hoofd en hebben een duidelijke boodschap: met de huidige krapte op de arbeidsmarkt kan werkplezier in tijden van schaarste het verschil maken. Om te kiezen voor een bepaalde werkgever of juist ergens te blijven.’
Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt kan werkplezier in tijden van schaarste het verschil maken
Om het goede voorbeeld te geven start Schepel zelf vast met complimenten uitdelen, want complimenten geven loont: ‘In dat kader complimenteer ik hierbij graag het hele team die deze campagne mogelijk heeft gemaakt. In het bijzonder Denise Kenter, Experience marketeer Tempo-Team.’
De overige mensen die een compliment van Schepel krijgen zie je hier in de credits:
Tempo-Team: Denise Kenter en Michel Tiggelman
Creatief Bureau: Motion Content Group
Creatie: Towel Media
Strategie: Denise Kenter & Rik Toe Water
Brand Producer:Timothy Kasri
Productiemaatschappij: Towel Media
Producer: Kaylee Swiers & Floor Timmer
Productie (Dynamic) Radio: Roorda Reclamebureau
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ikea kiest voor DDB Unlimited 04-07-2022
- Pixelfarm breidt uit met online... 04-07-2022
- SGF lanceren campagne Je Monster de... 02-07-2022
- Europese wervingscampagne jong... 01-07-2022
- DVJ Insights breidt global... 01-07-2022
- Dept leidt nieuwe generatie op tot... 01-07-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference