Kantar: 'Raakt jouw merk de juiste duurzaamheidssnaar?'

Kantar: 'Raakt jouw merk de juiste duurzaamheidssnaar?'
  • Bureaus
  • 15 jun 2022 @ 08:00
  • 21530 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Erzsi Eleveld en Rick Boersen zijn respectievelijk Client Service Director en Consultant Brand & Sustainability bij marktonderzoekbureau Kantar. Zij presenteren samen tijdens Nima Marketing Day 2022. Een korte kennismaking.

De titel van de presentatie luidt: Duurzaamheid; raak jij als merk de juiste snaar? ‘Als merk wil je, moet je zelfs, aan de slag met duurzaamheid. Veel merken doen dat al, bijvoorbeeld met commitments op milieuverbeteringen of sociale en maatschappelijke verbetering. Maar is dat geloofwaardig en relevant? En wat wil de consument? Wij geven handvatten om merken en consumenten dichter bij elkaar te brengen, juist omdat ze het consumentenperspectief in kaart brengen, zodat je weet welke snaar wel en niet te moeten raken.’

Over Erzsi Eleveld
‘Erzsi heeft een passie voor merken: waarom consumenten merken kiezen of juist links laten liggen. Zij zit ruim 20 jaar in het onderzoeksvak en gebaseerd op haar negen jaar lange ervaring bij Coca-Cola en Unilever weet zij goed wat marketeers verder helpt om hun merken een stevige fundering te geven en ze te laten groeien.’

Over Rick Boersen
‘Als Brand & Sustainability Consultant gelooft Rick dat merken iets toevoegen aan de ervaringen van mensen. Elke dag probeert hij deze extra toegevoegde waarde van merken te duiden en verklaren. Door onderzoek en goed samen te werken met verschillende merken op het gebied van merkstrategie en duurzaamheid weet hij hoe merken relevant kunnen zijn en blijven.’

Hét marketingfestival voor en door marketeers

Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de spotlights. Topsprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor Nima Marketing Day. Koop vandaag nog je kaartje! Ook Nima-leden kunnen zich nog gratis aanmelden! Als je Nima Member bent, heb je via Nima een kortingscode ontvangen om een gratis kaart aan te schaffen door deze code bij de betalingsopties in te voeren. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met Nima via members@nima.nl.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken