De zomer van... Marianne de Bruijn van De Bruijn PR

De zomer van... Marianne de Bruijn van De Bruijn PR
  • Bureaus
  • 19 jul 2023 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PRInterviewMarketing

Marianne de Bruijn, eigenaar van het PR-bureau met dezelfde naam De Bruijn PR, is vijftien jaar geleden verliefd geworden op Costa Rica, dus hoeft niet lang na te denken waar haar reis naar toe gaat deze zomer: ‘Niet alleen de natuur is overweldigend mooi, ook de mensen zijn superlief en de sfeer is zo ontzettend relaxed.’

Welk (marketing)boek gaat er in de koffer?
Bewust geen marketingboek, ik probeer in mijn vakantie echt afstand te nemen van mijn werk, maar dit boek gaat wel mee: Voeten in het stopcontact van Gwen van Poorten. Geen zweverig zelfhulpboek, maar een boek met veel praktische tips over energie halen uit de juiste dingen en lekkerder leven en werken. Ik ben er heel benieuwd naar!

Wat was je meest helse vakantie-ervaring en wat was je mooiste?
Mijn allereerste vakantie met mijn vriend begon dramatisch. In Zuid-Frankrijk konden we geen hostel vinden vanwege een event dat gehouden werd in de plaats waar we ’s avonds laat aankwamen. We moesten toen uitwijken naar een camping met de tent die we eigenlijk vooral voor nood mee hadden. Minor detail, luchtbed en dekens waren we vergeten. Bleek de temperatuur daar ’s nachts tot onder het nulpunt te dalen. Het was een lange nacht, maar wel knus haha.

Aan Costa Rica heb ik de mooiste herinneringen, alles is daar groot, groen en prachtig! En je ontspant daar zo makkelijk. Voelt altijd als een soort retraite als we daar zijn.

Ben je zakelijk gezien tevreden over de eerste zes maanden van 2023?
Ja zeker, het was hard werken, maar De Bruijn PR groeit goed en daar ben ik supertevreden over! We hebben er de afgelopen periode veel nieuwe opdrachtgevers bij gekregen, waaronder Team Alyx, Facilicom Group en Oostwegel Collection/

Hoe stil is het op de zaak in de zomer of valt dat mee?
Vooral voor de corporate klanten waarvoor we structureel werken, loopt het werk in de zomer gewoon door en we zijn alweer druk met de voorbereiding van alles wat ons in het najaar te wachten staat. En als er een paar collega’s op vakantie zijn, is er voor de medewerkers die er in juli en augustus wel zijn, dus gewoon veel te doen.

Wat zit er allemaal in het vat voor het najaar?
We verzorgen voor Merci-chocolade opnieuw de Nationale Bedankdag en hebben een mooie influencercampagne in de voorbereiding. Ook komen er influencercampagnes aan voor Knoppers, Werthers Popcorn en een aantal andere producten waar ik nog niet te veel over kan delen. We hebben veel activiteiten voor onze corporate PR opdrachtgevers op de planning en een hele gave lancering voor een nieuw project voor Chateau Neercanne van de Oostwegel Collection, een luxe hotelgroep in Limburg waarvoor we sinds kort werken. We kunnen dus flink aan de bak!

Wat is je favoriete merk in de zomertijd?
Mijn favoriete merk in de zomer is toch wel een IJwit-biertje of een Radler van Grolsch, vooral als het echt warm is. Ook de 0,0 vind ik echt goed smaken!

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken