Madurodam kiest Somention als nieuw social media bureau

- Bureaus
- 20 jul 2023 @ 10:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jul 2023 @ 10:51
- Michiel van Zaane
Familiepark Madurodam kiest Somention als nieuw social media bureau. De partijen gaan samen aan de slag om het miniatuurpark op de kaart te zetten via social media.
De samenwerking tussen Madurodam en Somention ging begin van de zomer 2023 van start en werd ook officieel afgetrapt met de eerste content ter introductie van de nieuwe ‘De Hollandse Meesters’ attractie. Somention is mede verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van de social media-strategieën, conceptontwikkeling en social advertising. Naast content voor campagnes ondersteunt Somention ook bij creatieve concepten voor de Madurodam kanalen. Deze zullen zichtbaar zijn op de Instagram, TikTok en YouTube kanalen.
Nina Ceric, Content Manager Madurodam: ‘Om de veelzijdigheid van Madurodam bij verschillende doelgroepen te laten zien, zochten we naar een strategische partner voor onze social media kanalen. Madurodam is veel meer dan miniatuurstad. Dat willen we nog breder uitdragen.’
Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention, voegt toe: ‘Wie kent Madurodam niet? We zijn trots dat we als social media partner aan de slag mogen voor deze gevestigde naam en hen kunnen helpen bij het versterken van hun online aanwezigheid, ook voor de oudere doelgroepen. Madurodam is een beleving die iedereen - jong en oud - moet meemaken en zal verrassen, dat gaan we benadrukken.’
Foto: ©Madurodam.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation