Platform Content verwelkomt nieuwe leden
- Content
- 25 okt 2016 @ 12:17
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentNieuwkomersInteractieDialoogCommunicatie
- 25 okt 2016 @ 12:17
- Redactie Contentmarketing
Platform Content, de branchevereniging voor bureaus in de contentmarketing, is groeiende en heeft daarmee een flink aantal leden aan zich weten te binden. Te weten: We Are Blossom, Reach Communications, Blauw Gras en Ensie. Een paar reacties van de nieuwelingen.
Ralf van Lieshout, co-founder van We Are Blossom, laat weten: 'We willen graag een voortrekkersrol vervullen en actief bijdragen aan de ontwikkeling van het vakgebied. Het moet uit de hoek van hype en buzzwoorden komen en laten zien dat content daadwerkelijk kan bijdragen aan business doelstellingen en tegelijkertijd de consument een positieve ervaring kan bezorgen.'
Peter van Kessel, founder van Reach Communications, stelt: 'Wat wij in de praktijk merken is dat er veel wordt gesproken en geschreven over het vak, maar dat velen nog altijd de essentie niet echt te pakken hebben. De beste manier om te leren en te groeien is om de kennis uit de praktijk te halen.'
Erik Wiese, co-owner bij Blauw Gras, over de samenwerking met Platform Content: 'Bij Blauw Gras zijn we altijd op zoek naar de sweetspot tussen wat het merk wil vertellen en wat de consument wil horen. De doelstelllingen van de klant zijn key. Het is de hoogste tijd dat 'de content benadering' de standaard wordt.'
Platform Content is samen met MarketingTribune organisator van de Grand Prix Content Marketing, welke donderdag 17 november in DeFabrique te Utrecht worden uitgereikt. En er zijn nog kaarten! Ga hier naar toe voor meer informatie.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes