Temper roept werkzoekenden op om eigen baas te worden

Temper roept werkzoekenden op om eigen baas te worden
  • Content
  • 16 apr 2019 @ 12:26
  • 18095 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • HRWebsiteContentArbeidsmarkt

Temper, online platform voor 'freeflexers', heeft in samenwerking met storytellingbureau Truman een introductiecampagne gelanceerd. Doel is om werkzoekenden in de horeca- en retailbranche te activeren om klussen te vinden.

Temper stelt dat dit de branches zijn waarin men niet gemakkelijk zelfstandig aan de slag komt en het online platform moet daar verandering in brengen. Truman heeft een campagne ontwikkeld die Temper 'op een epische manier' moet introduceren. De campagne roept freelancers op om zelf het heft in hand te nemen en eigen baas te worden. Zij kunnen vanaf nu 'freeflexen' bij Temper.

Over

Temper is een 'digitaal' prikbord' waar opdrachtgevers klussen plaatsen en freelancers een profiel opbouwen. Het platform biedt 70.000  freelancers een podium waarop zij op een laagdrempelige en flexibele wijze hun diensten kunnen aanbieden en gevonden worden door ruim 4.500 hotels, restaurants en cateraars.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken