Temper roept werkzoekenden op om eigen baas te worden

- Content
- 16 apr 2019 @ 12:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - HRWebsiteContentArbeidsmarkt
- 16 apr 2019 @ 12:26
- Lucas Boon
Temper, online platform voor 'freeflexers', heeft in samenwerking met storytellingbureau Truman een introductiecampagne gelanceerd. Doel is om werkzoekenden in de horeca- en retailbranche te activeren om klussen te vinden.
Temper stelt dat dit de branches zijn waarin men niet gemakkelijk zelfstandig aan de slag komt en het online platform moet daar verandering in brengen. Truman heeft een campagne ontwikkeld die Temper 'op een epische manier' moet introduceren. De campagne roept freelancers op om zelf het heft in hand te nemen en eigen baas te worden. Zij kunnen vanaf nu 'freeflexen' bij Temper.
Over
Temper is een 'digitaal' prikbord' waar opdrachtgevers klussen plaatsen en freelancers een profiel opbouwen. Het platform biedt 70.000 freelancers een podium waarop zij op een laagdrempelige en flexibele wijze hun diensten kunnen aanbieden en gevonden worden door ruim 4.500 hotels, restaurants en cateraars.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 13 miljoen kijkers voor... 16-03-2023
- Bureau ContentKiosk biedt content... 13-03-2023
- 'Nederlanders willen dat uitvaart... 09-03-2023
- Marketeer en filmkenner maken... 06-03-2023
- [branded content] Zo raak je lezers... 06-03-2023
- Armani opent expo Guy Bourdin... 06-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day