Rebranding Fairtrade Original door ProudDesign
- Design
- 9 apr 2018 @ 10:03
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designVisual id
- 9 apr 2018 @ 10:03
- Nanny Kuilboer
Vandaag lanceert Fairtrade Original de nieuwe huisstijl door ProudDesign. MarketingTribune sprak met Felice Uiterwijk, marketingmanager Fairtrade Orginal en Mick de Reuver, bureaudirecteur van ProudDesign.
Bij veel consumenten had Fairtrade Original een keurmerkimago. Fairtrade Original-directeur René Bakker: ‘Wij zijn Fairtrade “avant la lettre”. Toen het keurmerk Max Havelaar op de Nederlandse markt kwam, hebben wij Original aan onze naam toegevoegd om het onderscheid duidelijk te maken. Nu, met deze rebranding, willen wij ons imago als foodmerk versterken, meer aansluiting vinden bij de jonge “groene” doelgroep en beter ons unieke verhaal vertellen.’
Lees hier het interview over deze rebranding.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Smeuïge' samenwerking tussen... 07-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers