Besties luisterkaarten bevorderen verbeeldingskracht jonge kinderen
- Design
- 25 nov 2022 @ 14:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 nov 2022 @ 14:28
- Michiel van Zaane
Vanuit de behoefte om hun kinderen zelfstandig naar hun favoriete verhalen te laten luisteren tijdens het knutselen, onderweg of voor het slapen gaan, creëerden vaders Jobke en Niek een nieuw product, speciaal voor kinderen van drie tot negen jaar: Besties luisterkaarten.
De luisterkaarten bevorderen de verbeeldingskracht, de taalontwikkeling en het inlevingsvermogen van kinderen. De luisterkaarten zorgen ervoor dat kinderen minder tijd op een scherm doorbrengen. De luisterkaarten werden in Hotel Arena in Amsterdam feestelijk geïntroduceerd.
Het product bestaat uit een fysieke kaart en een applicatie en werkt intuïtief eenvoudig: je downloadt de gratis Besties app, drukt de Bestie uit de luisterkaart, zet deze in elkaar en plaatst - nadat je de app geopend hebt - de Bestie op de achterkant van je telefoon. De luistervriendjes maken gebruik van NFC technologie, waardoor deze automatisch luisterverhalen afspeelt zodra de Bestie op een telefoon (voorzien van de app) geplaatst wordt. Voor de lancering zijn nu 12 kaarten ontwikkeld, waarbij elke kaart ongeveer een uur aan luisterverhalen bevat. Bekende Nederlanders hebben de luisterverhalen van kinderkarakters als Woezel & Pip, Vleertje Muis en Pim & Pom ingesproken. Ook is een nieuw Sinterklaasverhaal bedacht dat werd ingesproken door Dieuwertje Blok.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing