Smullers introduceert roze fritessaus vanwege Pride

Smullers introduceert roze fritessaus vanwege Pride
  • Food-en-retail
  • 26 jul 2018 @ 09:05
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenFood

Vanaf komend weekend tot en met zondag 5 augustus 2018 presenteert snackbarketen Smullers tijdens Amsterdam Pride roze fritessaus. 'Waarom zouden we niet lekker meedoen’, stelt marketeer Roger Bloem van Smullers.

Gedurende de hele week zijn alle pommes frites voorzien van een dot roze mayonaise. Deze Instagram-waardige fritessaus zal exclusief beschikbaar zijn op de Amsterdamse NS-Stations. ‘Op één van onze drukste dagen van het jaar kleurt de hele hoofdstad roze, dus waarom zouden we niet lekker meedoen?’ reageert Roger Bloem, marketeer Smullers.

Hoe het smaakt, onderzocht Viva. 'Gewoon, zoals normale mayonaise. De saus is ontwikkeld in de keuken van sausleverancier Oliehoorn, die ook de reguliere fritessaus, curry en ketchup aan Smullers levert. Hashtag #ilickeditsoitsmine zouden wij hier absoluut adviseren.' Bloem: 'Happy pride!'
(bronnen: Cityguys en Viva)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken