Smullers introduceert roze fritessaus vanwege Pride
- Food-en-retail
 - 26 jul 2018 @ 09:05
 - Link
 - 
  
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenFood
 
- 26 jul 2018 @ 09:05
 - Redactie Food en Retail
 
Vanaf komend weekend tot en met zondag 5 augustus 2018 presenteert snackbarketen Smullers tijdens Amsterdam Pride roze fritessaus. 'Waarom zouden we niet lekker meedoen’, stelt marketeer Roger Bloem van Smullers.
Gedurende de hele week zijn alle pommes frites voorzien van een dot roze mayonaise. Deze Instagram-waardige fritessaus zal exclusief beschikbaar zijn op de Amsterdamse NS-Stations. ‘Op één van onze drukste dagen van het jaar kleurt de hele hoofdstad roze, dus waarom zouden we niet lekker meedoen?’ reageert Roger Bloem, marketeer Smullers.
Hoe het smaakt, onderzocht Viva. 'Gewoon, zoals normale mayonaise. De saus is ontwikkeld in de keuken van sausleverancier Oliehoorn, die ook de reguliere fritessaus, curry en ketchup aan Smullers levert. Hashtag #ilickeditsoitsmine zouden wij hier absoluut adviseren.' Bloem: 'Happy pride!'
(bronnen: Cityguys en Viva)
- 
Redactie Food en Retail
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: Redactie
 - Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
 - Profiel »
 
- patat
 - NS
 - Pride
 - roze
 - spoor
 - station
 - introductie
 - snack
 - gay
 - Canal Parade
 - gay pride
 - Smullers
 - food
 - marketing
 - fritessaus
 - mayo
 
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
 - De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
 - Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
 - MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
 - Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
 - TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
 - Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
 - Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
 - Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
 - CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
 - Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 




