Albron opent Anne&Max store in winkelcentrum Leidsenhage
- Food-en-retail
- 27 jun 2019 @ 15:21
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 27 jun 2019 @ 15:21
- Peter van Woensel Kooy
Vandaag opent Albron, als franchisenemer, haar eerste Anne&Max store in Fresh! de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage. Unibail-Rodamco-Westfield werkt momenteel aan de verbouwing van het winkelcentrum. In het voorjaar van 2020 opent het onder de nieuwe naam ‘Westfield Mall of the Netherlands’.
Grootste Anne&Max tot nu toe
Deze nieuwste store van Anne&Max, is de 17e locatie van het huiskamerconcept in Nederland. Met 350m2 binnenruimte, 70m2 terras en in totaal 186 zitplaatsen is dit de grootste Anne&Max tot nu toe. Deze vestiging heeft bovendien een aantal nieuwe onderdelen die voor het eerst worden toegepast: een slow-koffiebar, een thee- & koffiekas, een tasting- en demonstratieruimte voor koffie en thee, een verkoopwand met zelfbediening, een kruidenwand, open keuken, parkeerplaats voor buggy’s en een mini Anne&Max counter voor kinderen.
'We zijn enorm enthousiast over het partnership met Anne&Max en Unibail-Rodamco-Westfield. Alle betrokken partijen groeien vanuit dit partnership en daar is het ons om te doen', aldus Ernest van de Voort, manager Business Development, Conceptontwikkeling & Marketing.
High-traffic
De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten en daarnaast met bestaande en nieuwe licenties met aantrekkelijke ‘street brands’. Het concept Anne&Max is een waardevolle toevoeging aan dit portfolio. Hiermee zet Albron een mooie volgende stap in de segmenten high-traffic en shopping.
Beelden uit Anne&Max (credits: Albron)
Over Albron
'Albron bedenkt, bouwt en beheert foodconcepten met een verhaal. Voor bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten, in ziekenhuizen en zorginstellingen, op evenementen, in dag- & verblijfsrecreatie en op high traffic locaties. Met een omzet van € 285 miljoen (2018), een gezond rendement en circa 4.500 medewerkers die op bijna 1.000 locaties in Nederland werkzaam zijn. Met als basis een groot gevoel voor gastvrijheid, lekker, gezond en duurzaam eten & drinken, aantoonbare betrokkenheid, het vertrouwen in stevige samenwerkingen en de durf om dingen anders te doen. Die optelsom biedt opdrachtgevers meerwaarde met financieel voordeel, hun gasten een warm welkom, medewerkers een prettige werkgever, leveranciers een sterke partner en de maatschappij een organisatie die vorm geeft aan de toekomst. Zo creëren we al ruim 100 jaar waardevolle momenten voor iedereen die bij Albron betrokken is.'
(bron: Albron)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- winkelcentrum
- versmarkt
- Winkelcentrum Leidsenhage
- Fresh!
- nieuw
- naam
- store
- verbouwing
- Anne&Max
- Albron
- retail
- franchis
- Ernest van de Voort
- Unibail-Rodamco-Westfield
- marketing
- Westfield Mall of the Netherlands
- retail
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- [marketeer 237] Patricia Douma - marcombazin Dopper: 'Wij zijn...
- [marketeer 238] Josje Geluk - founder Luck Bag: 'Marketing...
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
- [marketeer 238] Josje Geluk -... 28-11-2025
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als... 27-11-2025
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit... 27-11-2025
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




