Bavaria viert 300 jaar met klanten van over de hele wereld
- Food-en-retail
- 13 aug 2019 @ 08:40
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Consumenten
- 13 aug 2019 @ 08:40
- Nanny Kuilboer
In 2019 bestaat Brouwerij Bavaria 3 eeuwen en viert dat het hele jaar met verschillende festiviteiten. Afgelopen weekend werd het jubileum gevierd samen met ruim 200 prijswinnaars van over de hele wereld.
Door deel te nemen aan de winactie Join the Toast begon het ‘Bavaria-weekend’ voor de winnaars uit 13 verschillende landen in het nieuwe Van der Valk hotel Amsterdam-Amstel met een welkomstwoord van CEO Peer Swinkels. De pre-party was aan boord van de Jules Verne en de eerste dag werd afgesloten in Escape Amsterdam. Op zaterdag volgde er een brouwerijtour en festival met meet & greet en privé-concert van Showtek. De prijswinnaars mochten vervolgens als VIP-gasten ook Lakedance bezoeken. Behalve headliner was Showtek ook de slot act waarin het nummer dat exclusief voor Bavaria 300 years geproduceerd werd, live in première ging.
Swinkels: ‘We vieren ons jubileum met en dankzij vele betrokkenen. 2019 is een erg mooi en belangrijk jaar voor ons waarin we koninklijk zijn geworden en stilstaan bij de vele mijlpalen uit ons bestaan. We hebben het behalen van deze bijzondere mijlpaal voor een groot deel te danken aan de mensen, van alle uithoeken in de wereld, die al jaren genieten van ons bier. Ik vind het geweldig om hen welkom te heten op onze brouwerij en samen met hen te proosten.’
Bron: LinkedIn
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




