Bavaria viert 300 jaar met klanten van over de hele wereld
- Food-en-retail
- 13 aug 2019 @ 08:40
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Consumenten
- 13 aug 2019 @ 08:40
- Nanny Kuilboer
In 2019 bestaat Brouwerij Bavaria 3 eeuwen en viert dat het hele jaar met verschillende festiviteiten. Afgelopen weekend werd het jubileum gevierd samen met ruim 200 prijswinnaars van over de hele wereld.
Door deel te nemen aan de winactie Join the Toast begon het ‘Bavaria-weekend’ voor de winnaars uit 13 verschillende landen in het nieuwe Van der Valk hotel Amsterdam-Amstel met een welkomstwoord van CEO Peer Swinkels. De pre-party was aan boord van de Jules Verne en de eerste dag werd afgesloten in Escape Amsterdam. Op zaterdag volgde er een brouwerijtour en festival met meet & greet en privé-concert van Showtek. De prijswinnaars mochten vervolgens als VIP-gasten ook Lakedance bezoeken. Behalve headliner was Showtek ook de slot act waarin het nummer dat exclusief voor Bavaria 300 years geproduceerd werd, live in première ging.
Swinkels: ‘We vieren ons jubileum met en dankzij vele betrokkenen. 2019 is een erg mooi en belangrijk jaar voor ons waarin we koninklijk zijn geworden en stilstaan bij de vele mijlpalen uit ons bestaan. We hebben het behalen van deze bijzondere mijlpaal voor een groot deel te danken aan de mensen, van alle uithoeken in de wereld, die al jaren genieten van ons bier. Ik vind het geweldig om hen welkom te heten op onze brouwerij en samen met hen te proosten.’
Bron: LinkedIn
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes