Hanemaaijer nieuwe director Out of Home & Field Sales Unilever Nederland
- Food-en-retail
- 2 sep 2019 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MerkenPersonalia
- 2 sep 2019 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Per september 2019 is Mark Hanemaaijer benoemd tot Director Out of Home & Field Sales Unilever Nederland. Hanemaaijer is met zijn jarenlange ervaring binnen Sales -meest recent als Unilever’s Sales Director Superunie- volgens Unilever de aangewezen persoon om de ontwikkeling binnen het Out of Home kanaal verder te versnellen.
Hij zal zich hierbij onder andere richten op het verbreden van het Unilever portfolio door duurzame innovaties om zo, in samenwerking met de OOH-klanten, de verdere groei te realiseren, meldt het fmcg-concern.
Mark Hanemaaijer: 'De Out-of-Home markt is continue in beweging. Ik kijk er enorm naar uit om het brede scala aan mogelijkheden, samen met onze OOH-klanten, verder te benutten, waarbij we de consument kunnen blijven verrassen met innovatieve producten'.
Met een field sales team van ruim 100 mensen is Unilever al jaren een van de grootste en meest impactvolle in Nederland binnen retail. “Dit jaar werden we wederom ‘Beste Buitendienst van Nederland’. Ik zie het als een enorme uitdaging om samen met het team dit continue hoge niveau vast te houden en waar mogelijk te kijken waar we nog meer impact kunnen maken”.
Hanemaaijer wordt opgevolgd door Jeroen Turner, die hiermee verantwoordelijk wordt voor Superunie.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Mark Hanemaaijer
- versnellen
- kanaal
- Unilever
- marketing
- Sales
- benoeming
- Out of Home
- Unilever Nederland
- persoon
- Unilever
- recent
- retail
- fmcg
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers