Suittruck kiest voor duurzame Doppio
- Food-en-retail
- 17 dec 2019 @ 15:05
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Innovatie
- 17 dec 2019 @ 15:05
- Redactie MarketingTribune
De nieuwe duurzame dienst Suittruck Express is een spin-off van de gelijknamige ‘winkel op wielen’ die uitsluitend kleding op bestelling bij bedrijven bezorgt. De Suittruck Express bestaat feitelijk uit een Doppio fatbike die de laatste afstand tot de klant aflegt.
Suittruck is het bedrijf van ex-tvBatchelor Rutger Vlaming dat maatpakken verkoopt tot aan de voordeur van bedrijven. Ze hebben zowel een dameslijn (W.oak) als een herenlijn (Frederik George). Met Suittruck Express worden nu ook klanten in het centrum van de stad bediend. De Suittruck (wagen met 3-day bodyscan aan boord) rijdt tot de rand van de stad en blijft daar staan uit milieuoverweging. Suittruck rijdt die ritjes voortaan op de e-bike.
Verantwoord ondernemen
Rutger Vlaming, eigenaar Suittruck: ‘De Truck blijft uit praktische overwegingen aan de rand van stad staan. Alle klanten die we niet op de Zuid As kunnen bedienen, rijden we aan met de e-bike. Ik zie het als een vorm van verantwoord ondernemen. Met een truck de stad inrijden is niet meer van deze tijd. Het geeft te veel overlast. Dat is ook het hele concept van Suittruck. Wij maken pas een pak als jij het hebt besteld. Dat voorkomt voorraad en impulsaankopen.’
Kwaliteit
Peter Eiselin, eigenaar van Doppio Bike: “Ik heb de Doppio e-bike ontwikkeld om iets te doen aan het mobiliteitsprobleem in de stad. De Doppio Bike is vooral geschikt voor ondernemers omdat je er toch snel mee op de plek van bestemming bent zonder dat je iets aan de kwaliteit van vervoer af doet. Ook is de fiets volledig te pimpen met logo en eigen kleuren, waardoor de gemiddelde ondernemer het als een verlengstuk of vervanging van de bedrijfsauto ziet.’
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing