Suittruck kiest voor duurzame Doppio
- Food-en-retail
- 17 dec 2019 @ 15:05
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Innovatie
- 17 dec 2019 @ 15:05
- Redactie MarketingTribune
De nieuwe duurzame dienst Suittruck Express is een spin-off van de gelijknamige ‘winkel op wielen’ die uitsluitend kleding op bestelling bij bedrijven bezorgt. De Suittruck Express bestaat feitelijk uit een Doppio fatbike die de laatste afstand tot de klant aflegt.
Suittruck is het bedrijf van ex-tvBatchelor Rutger Vlaming dat maatpakken verkoopt tot aan de voordeur van bedrijven. Ze hebben zowel een dameslijn (W.oak) als een herenlijn (Frederik George). Met Suittruck Express worden nu ook klanten in het centrum van de stad bediend. De Suittruck (wagen met 3-day bodyscan aan boord) rijdt tot de rand van de stad en blijft daar staan uit milieuoverweging. Suittruck rijdt die ritjes voortaan op de e-bike.
Verantwoord ondernemen
Rutger Vlaming, eigenaar Suittruck: ‘De Truck blijft uit praktische overwegingen aan de rand van stad staan. Alle klanten die we niet op de Zuid As kunnen bedienen, rijden we aan met de e-bike. Ik zie het als een vorm van verantwoord ondernemen. Met een truck de stad inrijden is niet meer van deze tijd. Het geeft te veel overlast. Dat is ook het hele concept van Suittruck. Wij maken pas een pak als jij het hebt besteld. Dat voorkomt voorraad en impulsaankopen.’
Kwaliteit
Peter Eiselin, eigenaar van Doppio Bike: “Ik heb de Doppio e-bike ontwikkeld om iets te doen aan het mobiliteitsprobleem in de stad. De Doppio Bike is vooral geschikt voor ondernemers omdat je er toch snel mee op de plek van bestemming bent zonder dat je iets aan de kwaliteit van vervoer af doet. Ook is de fiets volledig te pimpen met logo en eigen kleuren, waardoor de gemiddelde ondernemer het als een verlengstuk of vervanging van de bedrijfsauto ziet.’
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers