Lidl brengt Heineken

Lidl brengt Heineken
  • Food-en-retail
  • 22 mei 2020 @ 14:29
  • 19002 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Lidl heeft een serie Heineken-producten opgenomen in het assortiment. De bieren zijn sinds deze week verkrijgbaar bij de discounter, die in voornamelijk in eigen private label-merken handelt.

Dat bevestigt Lidl tegenover vakmedium Distrifood. 'De producten zijn inmiddels ook zichtbaar in in ieder geval een aantal winkels van Lidl. Het betreft een belangrijke nieuwe stap in het assortimentsbeleid van Lidl, dat in Nederland slechts een beperkt aantal A-merken voert. Ons land is op dat vlak internationaal een uitzondering binnen de wereldwijde Lidl-organisatie.'

Lidl is volgens woordvoerder Felicity Nieman op 21 mei 2020 met de verkoop van verschillende a-merkbieren van Heineken waaronder Desperados, Amstel, Heineken 0.0 , Heineken 'regular' en Amstel Radler gestart.
(bron: Distrifood)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken