Café start met menukaart voor honden

  • Food-en-retail
  • 18 aug 2020 @ 08:52
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Het Zutphense café Camelot presenteert een menu inclusief een viervoeterkaart voor honden. Naast gratis drinkwater staat er ook een verrassingsmenu op voor de hond voor slechts vijf euro.

Wie Camelot aan de Groenmarkt in Zutphen bezoekt kan via een QR-code op tafel items van de nieuwe menukaart voor honden bestellen, ontdekte vakmedium Misset Horeca. Op het viervoetermenu staan behalve een gratis bakje water ook knabbelkluifjes (groot en klein). Deze zijn te bestellen vanaf 1 euro. Een verrassingsmenu voor de hond staat op de kaart voor 5 euro, zo heeft eigenaar Remy Koppel besloten. Ook Brasserie Jansen in Zwolle heeft een dergelijke kaart, meldt MH. Hier onder meer lekkere rosbief en een rauwe biefstuk op het menu.
(PvWK, bron: MH, beeld hond: Hu McDobbie / Unsplash)




Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken