DubbelFrisss belicht bizar verfrissende combi's

DubbelFrisss belicht bizar verfrissende combi's
  • Food-en-retail
  • 19 aug 2020 @ 15:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Marketing

In de nieuwe introductie campagne van DubbelFrisss draait alles om de meest geweldige combinaties, die samen een bizar verfrissend resultaat opleveren. Voor de introductie zijn drie verschillende films gelanceerd.

In de nieuwe introductie campagne van DubbelFrisss draait alles om de meest geweldige combinaties, die samen een bizar verfrissend resultaat opleveren. 

'DubbelFrisss heeft altijd geweldige smaken gecombineerd tot unieke en verfrissende dranken. Daarom willen we nu DubbelFrisss neerzetten als een merk dat zo verrassend verfrissend is dat het bizar is. Niet alleen als drankje, maar ook als idee. Door bizar unieke, verfrissende inhoud te creëren, bouwen we een visueel opvallende wereld, die tot de doelgroep spreekt en gebruikt maakt van alle gekke trends', legt betrokken creatief Ysabelle Tierie uit.

Voor de introductie van de nieuwe DubbelFrisss campagne zijn drie verschillende films gelanceerd: Ice Tea, 1Kcal en BubbelFrisss. Zie ook het venster hieronder.
(PvWK)

Credits

Verantwoordelijk bij Riedel/DubbelFrisss: Cindy van Voest, Bas Boswinkel

Verantwoordelijk bij DDB Unlimited:

ECD’s: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes

Creatie: Ysabelle Tierie, Christopher Groelle

Productie: Robin Mak

Strategie/account: Job Koopman

 

In samenwerking met:

Artbox

Animatie door HyperCulture: Floris Vos and Peter van de Riet

Muziek: Massive Music

Sfx: Sound Circus

 



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken