Never Stop mentaliteit moet Chasin' internationale groei opleveren

- Food-en-retail
- 14 jun 2022 @ 11:58
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenDoelgroepen
- 14 jun 2022 @ 11:58
- Peter van Woensel Kooy
Performance jeansmerk Chasin’ opent officieel de deuren van de nieuwe brandstore in Eindhoven. Het winkelconcept ligt naar eigen zeggen in lijn met de ‘never stop’-mentaliteit en ademt het merk-DNA, 'waarin performance, authenticiteit en innovatie centraal staan.'
Deze store is volgens het jeansmerk dé nieuwe parel van alle Chasin’-winkels en legt met zijn look & feel de basis voor alle toekomstige verkooppunten van het merk. 'Tevens presenteert Chasin' in de gloednieuwe winkel een unieke 'Orbit Display' waar de Ego-jeans, dé iconische jeans van Chasin', al zwevend wordt weergegeven.'
De gloednieuwe winkel
De nieuwe Eindhovense Chasin' winkel, met een oppervlakte van 130m2, bevat een aantal nieuwe elementen die het merk in een fris jasje kleedt. Chasin’ is geïnspireerd op alles wat een stad te bieden heeft. Van beton, staal en hedendaagse architectuur tot een Active City Lifestyle. Een combinatie van brushed aluminium, polycarbonaat, geperforeerd staal en blank eikenhout resulteren in een winkel waarbij Hi-Tech versus Lo-Fi centraal staat.
Zoals eerder vermeld lanceert Chasin’ een orbit display in de nieuwe winkel. Daarnaast zijn iconische branding elementen van het merk terug te vinden op primaire plekken in de store, zoals bij de denimwand, welke is uitgerust met brushed aluminium details. Kortom: een indrukwekkend geheel.
Internationale groei
De blauwdruk van deze gloednieuwe store met vernieuwde look & feel legt de basis voor alle toekomstige fysieke verkooppunten van het merk, dat hard werkt aan een serieuze internationale groei. In het najaar opent het merk de deuren van de 300ste Shop-in-Shop. CHASIN’ geeft hiermee ongekend vorm aan het plan van internationale expansie, door middel van onder andere het unieke businessmodel.
(PvWK)
Over Chasin' denim
'Chasin' is opgericht in Nederland in 1992. Het merk creëert performance jeanswear voor mannen, geïnspireerd op een actieve city lifestyle. De collecties bestaan uit de beste jeanswear styles, gecombineerd met sportswear invloeden gedefinieerd door het Chasin’ DNA. De highlights in de collectie zijn de Ego Performance stretch jeans en de waterafstotende en winddichte Performance Jackets. Meer info staat hier.'
(bron: Chasin')
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- merk
- Chasin’
- authenticiteit
- winkel
- winkelconcept
- innovatie
- performance
- denim
- performance
- DNA
- jeans
- imago
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hertog Jan lanceert nieuw bier met tijd als hoofdingrediënt
- Look-a-like als autokoper
- Lidl verlaagt structureel de prijzen van vezelrijke producten
- [winkeldiefstal] Action staakt zelfscankassa in sommige filialen
- Consumentenbond: Prijsverschil met Dirk gemiddeld 11 procent...
- Fast Fruit ambieert leiderschap binnen vriesversfruit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Monitor Consumentengedrag: eerst de... 07-06-2023
- Sal Meyer terug in Amstelveen07-06-2023
- [onderzoek] Voordeelverpakkingen... 07-06-2023
- Van Veen: 'Jumbo moet nog goedkoper... 06-06-2023
- PLMA 2023 Trade Show voorspelt dit... 06-06-2023
- Hertog Jan lanceert nieuw bier met... 05-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres