Commercial M&M’s tijdens Superbowl niet zo opzienbarend als gehoopt
- Food-en-retail
- 13 feb 2023 @ 11:54
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnesMarketing
- 13 feb 2023 @ 11:54
- Nanny Kuilboer
De pratende M&M’s leken de mond gesnoerd door conservatief Amerika. Fox News-presentator Tucker Carlson vond de nieuwe M&M's 'te woke' en Mars leek te zwichten en stopte met de geliefde snoepkarakters. Het bleek een niet zo smaakvolle reclamestunt in opmars naar de Superbowl...
M&M’s van Mars Wrigley heeft andere karakters toegevoegd aan het arsenaal en dat valt schijnbaar niet bij iedereen in goede aarde. Carlson Tucker van Fox News noemt bepaalde nieuwe M&M’s ‘lesbisch’ en zegt dat deze kampen met obesitas, omdat het om iets dikkere chocolaatjes dan de originele M&M’s gaat’, meldt RTL. Tucker: ‘M&M's zal pas tevreden zijn als alle figuurtjes zeer onaantrekkelijk en totaal tweeslachtig zijn.’
Maya Rudolph & M&M's
In één adem door kondigde het snoepjesmerk aan dat de hilarische en geliefde snoepkaraktertjes worden opgevolgd door actrice, comédienne en zangeres Maya Rudolph, bekend van het satirische programma Saturday Night Live. Die commercial is vannacht uitgezonden tijdens de Superbowl. Oordeel zelf en bekijk de commercial onderaan dit artikel.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Look-a-like als autokoper26-05-2023
- [marketeer 177] Pascal Beeren-... 26-05-2023
- Koen Regout versterkt Brandt & Levie... 26-05-2023
- Herstel passantenaantallen zet door 25-05-2023
- Getir en Jumbo beëindigen samenwerking25-05-2023
- Cesar Zuiderwijk slaat nieuwe Haagse... 24-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres