Bos Ice Tea lanceert limited edition met Zuid Afrikaans rugbyidool Siya Kolisi
- Food-en-retail
- 12 sep 2023 @ 07:22
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 12 sep 2023 @ 07:22
- Nanny Kuilboer
Het Zuid-Afrikaanse merk Bos Ice Tea lanceert in samenwerking met het Zuid-Afrikaanse rugby-icoon Siya Kolisi, zijn vrouw Rachel Kolisi en de Kolisi Foundation een limited edition. Van elke fles verkochte fles gaat 5 procent naar de Kolisi Foundation. Het design is geïnspireerd op het township Zwide, waar Kolisi opgroeide.
Will Battersby, CEO van Bos Ice Tea: ‘Om met de Kolisi-familie en hun stichting samen te werken is een voorrecht, omdat ze uniek Zuid-Afrikaans zijn, net als onze rooibosthee. Siya heeft het land beïnvloed als sporticoon en inspirerende held, en zowel Siya als Rachel maken een aanzienlijk verschil in onze kwetsbare gemeenschappen via hun stichting.’
Win-actie
Siya Kolisi's limited edition Bos Ice Tea ondersteunt niet alleen de Kolisi Foundation, maar geeft consumenten ook de kans om een reis voor twee naar Kaapstad te winnenof een van de andere prijzen, zoals een Bos-skateboard, gesigneerde rugbyballen en exemplaren van Kolisi’s boek Rise. De limited edition is te koop bij Ekoplaza, Marqt, Crisp of online op bosbrands.com/eu.
Over Bos Ice Tea
Bos Ice Tea werd in 2010 opgericht in Kaapstad. De biologische rooibosthee van Bos wordt ethisch geteeld op de boerderij Klipopmekaar, een privé-natuurreservaat hoog in de Cederberg Mountains en de enige plek op aarde waar rooibos groeit. Rooibos is caffeinevrij en rijk aan antioxidanten.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management