Sjoerd van Schooten leidt RTL Live Entertainment
- Media
- 26 mrt 2014 @ 13:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PartnershipEvenementTelevisiePersonalia
- 26 mrt 2014 @ 13:30
- Redactie Media
Sjoerd van Schooten begint per 1 juni als directeur bij RTL Live Entertainment, het onderdeel van RTL Nederland dat televisiemerken van het concern vertaalt naar live-events. RTL besloot eind vorig jaar tot een reorganisatie van dit bedrijfsonderdeel.
Teruglopende consumentenbestedingen en de invloed van de crisis op grote merken dwongen RTL vorig jaar tot ingrijpen. Content-directeur Matthias Scholten zegt tegen Villamedia.nl dat er sinds de reorganisatie grote stappen zijn gemaakt richting gezonde bedrijfsvoering. 'Dit proces verloopt voorspoedig en begint inmiddels zijn vruchten af te werpen.'
Van Schooten kijkt uit om te beginnen: 'De ervaring en kennis die ik bij Stage Entertainment heb opgedaan, zullen goed van pas komen om samen met mijn nieuwe collega’s de sterke merken van RTL ook in de toekomst mooie podia te blijven geven.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- events
- televisie
- benoeming
- RTL Nederland
- RTL
- directeur
- RTL Live Entertainment
- Sjoerd van Schooten
- merken
- entertainment
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Max Hochstenbach wint YIM Talent Award23-05-2025
- De winnaars van AMMA Awards 202522-05-2025
- Amsterdamser wordt het niet bij Het... 12-05-2025
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management