DWDD'ers Wynia en Vos starten eigen productiehuis
- Media
- 20 dec 2016 @ 16:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentConceptTelevisieMakers
- 20 dec 2016 @ 16:24
- Redactie Media
Dieuwke Wynia en Boudewijn Vos starten vanaf januari het eigen productiehuis Mr. & Mrs. Lane. Jaren werkten zij samen bij De Wereld Draait Door, als respectievelijk hoofdredacteur en productieleider.
Mr. & Mrs. Lane vestigt zich aan het IJ, waar vanaf het voorjaar tv- en online formats bedacht en gemaakt gaan worden. Dat kan van alles zijn: een talkshow, programma's over wetenschap of politiek, documentaires of een groot live programma. Als het maar verrast, als het maar ergens over gaat en inspireert.
'Mr. & Mrs. Lane zijn dol op nieuwe verhalen en nieuwe vormen, dat zit in onze genen', zeggen Wynia en Vos. 'Wij werken graag samen en hebben een goede partner gevonden in MediaLane Holding van Iris van den Ende. MediaLane is een multimedia productiehuis dat bestaat uit verschillende ondernemingen: MediaLane, Niehe Media, OnLane, LiveLane en nu dus ook Mr. & Mrs. Lane.'
Dieuwke Wynia werkte vanaf de start bij DWDD. Ze begon als samensteller en werd na twee seizoenen eindredacteur. In 2011 ging DWDD ook spin-offs maken en werd ze hoofdredacteur.
Boudewijn Vos is begonnen als producer bij SBS Productions. Inmiddels is hij elf jaar werkzaam als productieleider van verschillende televisieprogramma's, waarvan de laatste vijf jaar bij DWDD.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- productiehuis
- productiebedrijf
- Mr. & Mrs. Lane
- televisie
- Amsterdam
- Dieuwke Wynia
- Boudewijn Vos
- formats
- DWDD
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing