Hillenaar breidt digitaal netwerk uit bij Arnhem
- Media
- 13 sep 2018 @ 12:26
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalOutdoorReclame
- 13 sep 2018 @ 12:26
- Redactie Media
Hillenaar Outdoor breidt zijn OOH-netwerk uit met een nieuwe digitale reclamemast bij Arnhem. Het gaat om een high-traffic-locatie langs de A12. Digitalisering is een speerpunt van Hillenaar.
'Een strategische locatie, waar veel passanten langsrijden', aldus CEO Jeroen Hillenaar over de nieuwe mast langs de A12. Deze oudste autosnelweg van Nederland loopt van Den Haag via Utrecht en Arnhem naar de Duitse grens. Iedere twee weken passeren zo’n 818.000 passanten de nieuwe digitale reclamemast.
'Filegevoelige locatie, dus veel bereik'
'Het formaat van de digitale reclamemast is groot en vrijwel onmisbaar voor passanten', zegt Hillenaar. 'De mast heeft twee schermen van 75m2. Een scherm in de rijrichting van Arnhem en een scherm in de rijrichting van Oberhausen.'
De snelweg is filegevoelig. 'Een perfecte locatie om interactie te creëren met de passanten', aldus de outdoor-exploitant. 'Daarbij biedt de reclamemast ook interessante mogelijkheden voor internationale adverteerders.'
Out-of-home digitaliseert snel
Het out-of-home landschap is volop in beweging. De markt zet zich in voor digitalisering. 'Digital out-of- home biedt de mogelijkheid om campagne-effecten te versterken en hier spelen wij met onze organisatie graag op in', vertelt Hillenaar. 'Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH-campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagne data, wat adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt.'
Hillenaar Outdoor maakt doelgroepen geografisch inzichtelijk, waardoor adverteerders gericht kunnen adverteren. 'We beschikken over een groot netwerk met een sterk bereik. Onze focus ligt nu voornamelijk op de uitbreiding van ons digitale netwerk.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing