Hillenaar breidt digitaal netwerk uit bij Arnhem
- Media
- 13 sep 2018 @ 12:26
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalOutdoorReclame
- 13 sep 2018 @ 12:26
- Redactie Media
Hillenaar Outdoor breidt zijn OOH-netwerk uit met een nieuwe digitale reclamemast bij Arnhem. Het gaat om een high-traffic-locatie langs de A12. Digitalisering is een speerpunt van Hillenaar.
'Een strategische locatie, waar veel passanten langsrijden', aldus CEO Jeroen Hillenaar over de nieuwe mast langs de A12. Deze oudste autosnelweg van Nederland loopt van Den Haag via Utrecht en Arnhem naar de Duitse grens. Iedere twee weken passeren zo’n 818.000 passanten de nieuwe digitale reclamemast.
'Filegevoelige locatie, dus veel bereik'
'Het formaat van de digitale reclamemast is groot en vrijwel onmisbaar voor passanten', zegt Hillenaar. 'De mast heeft twee schermen van 75m2. Een scherm in de rijrichting van Arnhem en een scherm in de rijrichting van Oberhausen.'
De snelweg is filegevoelig. 'Een perfecte locatie om interactie te creëren met de passanten', aldus de outdoor-exploitant. 'Daarbij biedt de reclamemast ook interessante mogelijkheden voor internationale adverteerders.'
Out-of-home digitaliseert snel
Het out-of-home landschap is volop in beweging. De markt zet zich in voor digitalisering. 'Digital out-of- home biedt de mogelijkheid om campagne-effecten te versterken en hier spelen wij met onze organisatie graag op in', vertelt Hillenaar. 'Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH-campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagne data, wat adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt.'
Hillenaar Outdoor maakt doelgroepen geografisch inzichtelijk, waardoor adverteerders gericht kunnen adverteren. 'We beschikken over een groot netwerk met een sterk bereik. Onze focus ligt nu voornamelijk op de uitbreiding van ons digitale netwerk.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

