Mercurs breiden uit met twee categorieën

- Media
- 15 aug 2019 @ 11:48
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - JournalistiekContentMakersTijdschriftenAwards
- 15 aug 2019 @ 11:48
- Jeroen Mirck
De Mercurs krijgen er twee categorieën bij: Event van het Jaar en Marketinginnovatie van het jaar. Magazine-makers kunnen nog tot begin oktober insturen voor deze award van de MMA.
Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA). Voor negen categorieën kan worden ingezonden: van originele covers en populaire events tot jonge talenten en succesvolle hoofdredacteuren. Zowel print als online-only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een prijs.
Nieuwe Mercurs
De Mercur Event van het Jaar is een nieuwe categorie: zowel grootschalige als kleinschalige events (eendaags of meerdaags, in- of outdoor, offline of online) kunnen meedingen naar een Mercur. Evenementen zijn volgens de organisatie onmisbaar om de band met de doelgroep van een mediamerk aan te halen.
Er is nog een tweede nieuwe categorie: Marketinginnovatie van het Jaar. Voor het vergroten van het bereik van een magazinemerk worden innovatieve marketingactiviteiten ingezet, waarbij de technische mogelijkheden en de inzet van data analyses centraal staan. Ook hiervoor kan nu een beeldje worden verdiend.
De negen categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn: Magazinemerk, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Cover, Partnership, Belofte, Event en Marketinginnovatie. Inzenden is mogelijk tot en met woensdag 2 oktober 2019.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Envison Racing en Cartoon Network creëren bewustzijn...
- Top 5-TikTok-trends: oude bekende, BeigeFlag en sterk taaltje...
- Top 5-TikTok-trends: vakantiekriebels, met pasjes betalen en...
- NSMBL lanceert De GroepsApp
- European Para Championships en DPG Media slaan handen ineen
- Mediabestedingen in 2022 opnieuw fors gestegen
Laatste Nieuws
- Binge Awards 2023 uitgereikt09-06-2023
- Schermtijd mei 2023 daalt 10%... 08-06-2023
- Tweede Kamer stemt in met verplichte... 07-06-2023
- Bernard Hammelburg na 1000 columns... 07-06-2023
- DPG Media lanceert always-on... 07-06-2023
- Mediabestedingen in 2022 opnieuw... 06-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres