Mercurs breiden uit met twee categorieën
- Media
- 15 aug 2019 @ 11:48
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - JournalistiekContentMakersTijdschriftenAwards
- 15 aug 2019 @ 11:48
- Jeroen Mirck
De Mercurs krijgen er twee categorieën bij: Event van het Jaar en Marketinginnovatie van het jaar. Magazine-makers kunnen nog tot begin oktober insturen voor deze award van de MMA.
Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA). Voor negen categorieën kan worden ingezonden: van originele covers en populaire events tot jonge talenten en succesvolle hoofdredacteuren. Zowel print als online-only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een prijs.
Nieuwe Mercurs
De Mercur Event van het Jaar is een nieuwe categorie: zowel grootschalige als kleinschalige events (eendaags of meerdaags, in- of outdoor, offline of online) kunnen meedingen naar een Mercur. Evenementen zijn volgens de organisatie onmisbaar om de band met de doelgroep van een mediamerk aan te halen.
Er is nog een tweede nieuwe categorie: Marketinginnovatie van het Jaar. Voor het vergroten van het bereik van een magazinemerk worden innovatieve marketingactiviteiten ingezet, waarbij de technische mogelijkheden en de inzet van data analyses centraal staan. Ook hiervoor kan nu een beeldje worden verdiend.
De negen categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn: Magazinemerk, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Cover, Partnership, Belofte, Event en Marketinginnovatie. Inzenden is mogelijk tot en met woensdag 2 oktober 2019.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes