TV Knollen bekronen slechte tv-shows
- Media
- 27 aug 2019 @ 00:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MakersAwardsTelevisie
- 27 aug 2019 @ 00:01
- Jeroen Mirck
Ook de allerslechtste tv-programma's maken vanaf dit jaar kans op een prijs. Op dinsdag 8 oktober, een dag voor het prestigieuze Televizier Ring Gala, reikt omroep-platform Spreekbuis voor het eerst de TV Knollen uit.
Deze nieuwe Nederlandse televisieprijzen zijn een afgeleide van De Loden Leeuw (voor slechtste reclame) en de internationale Razzie Awards voor slechtste films. De TV Knollen worden in de volgende categorieën uitgereikt: juryprijs slechtste tv-programma, publieksprijs slechtste tv-programma en tv-blunder van het jaar over het tv-seizoen 2018/2019.
De jury van De TV Knollen 2019 bestaat uit Richard Otto (uitgever Spreekbuis), Vincent Bijlo (columnist en cabaretier) en Adformatie-journalist Maarten Hafkamp (‘Iemand moet het doen als Angela de Jong niet in de jury wil').
Love Island en Jensen maken kans
Kanshebbers zijn onder andere VTBL, Celebrity Call Center, Love Island, House of Talent, Jensen 6 Inside, DanceSing, Caveman, RTL Latenight en Zomer met Art. Tot 1 oktober 2019 kan de tv-kijker voor de publieksprijs haar ‘favoriet’ inzenden naar tvknollen@spreekbuis.nl Het meest ingezonden tv-programma wint de publieksprijs.
Het blad Spreek’buis ontstond in 1946, aanvankelijk onder de titel De omroeper 50 jaar geleden (in 1969) werd de naam door toenmalig eindredacteur Frits Bom veranderd in Spreek’buis om in 2014 door te gaan onder Spreekbuis.nl. Naast De TV Knollen is Spreekbuis.nl (mede) initiator van onder andere de Online Radio Awards, #Radio100 en de Nachtwacht Award.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes