TV Knollen bekronen slechte tv-shows
- Media
- 27 aug 2019 @ 00:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MakersAwardsTelevisie
- 27 aug 2019 @ 00:01
- Jeroen Mirck
Ook de allerslechtste tv-programma's maken vanaf dit jaar kans op een prijs. Op dinsdag 8 oktober, een dag voor het prestigieuze Televizier Ring Gala, reikt omroep-platform Spreekbuis voor het eerst de TV Knollen uit.
Deze nieuwe Nederlandse televisieprijzen zijn een afgeleide van De Loden Leeuw (voor slechtste reclame) en de internationale Razzie Awards voor slechtste films. De TV Knollen worden in de volgende categorieën uitgereikt: juryprijs slechtste tv-programma, publieksprijs slechtste tv-programma en tv-blunder van het jaar over het tv-seizoen 2018/2019.
De jury van De TV Knollen 2019 bestaat uit Richard Otto (uitgever Spreekbuis), Vincent Bijlo (columnist en cabaretier) en Adformatie-journalist Maarten Hafkamp (‘Iemand moet het doen als Angela de Jong niet in de jury wil').
Love Island en Jensen maken kans
Kanshebbers zijn onder andere VTBL, Celebrity Call Center, Love Island, House of Talent, Jensen 6 Inside, DanceSing, Caveman, RTL Latenight en Zomer met Art. Tot 1 oktober 2019 kan de tv-kijker voor de publieksprijs haar ‘favoriet’ inzenden naar tvknollen@spreekbuis.nl Het meest ingezonden tv-programma wint de publieksprijs.
Het blad Spreek’buis ontstond in 1946, aanvankelijk onder de titel De omroeper 50 jaar geleden (in 1969) werd de naam door toenmalig eindredacteur Frits Bom veranderd in Spreek’buis om in 2014 door te gaan onder Spreekbuis.nl. Naast De TV Knollen is Spreekbuis.nl (mede) initiator van onder andere de Online Radio Awards, #Radio100 en de Nachtwacht Award.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing