TUI en Exterion Media: live Curaçaose zon op DOOH
- Media
- 23 okt 2020 @ 09:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 23 okt 2020 @ 09:58
- Sjaak Hoogkamer
Reisorganisatie TUI laat live zien hoe zonnig het is op Curaçao. De livebeelden worden vertoond op de digitale schermen van Exterion Media, verspreid over verschillende winkelcentra in Nederland.
De livebeelden moeten reizigers laten wegdromen hoe lekker vertoeven het momenteel is op het tropische eiland. ‘Het verrast bezoekers dat ze in deze periode ergens relaxed en zorgeloos vakantie kunnen vieren. Een blik op hoe lekker het momenteel is om op Curaçao te zijn, is precies waar nu behoefte aan is, ‘ zegt Muryad de Bruin, Regional Manager bij Curaçao Tourist Board.
Er is specifiek voor Curaçao gekozen omdat het een van de weinige zonbestemmingen is waar Nederlanders op dit moment terecht kunnen. Dit maakt het een populaire vakantiebestemming in deze periode. Frans Leenaars, Chief Marketing Officer Western Region bij TUI: ‘Reizen is momenteel even anders dan je gewend bent, maar ook in deze tijd kun je ontspannen op een veilige en onbezorgde vakantie. Curaçao is ook in de winter een heerlijke bestemming en hoe kunnen we dat beter laten zien dan met een livestream? We zijn trots op deze innovatieve samenwerking die TUI en Curaçao Tourist Board zijn aangegaan met Exterion Media.’
Het concept is mede door mediabureau UM tot stand gekomen en maakt het de eerste landelijke Digital Out-of-Home campagne waarbij internationale livebeelden worden uitgezonden.
De campagne is afgelopen maandag van start gegaan voor de periode van twee weken. De digitale schermen waarop de livebeelden non-stop worden vertoond, zijn te herkennen aan de opvallende lichtblauwe TUI bestickering. Om de campagne extra kracht bij te zetten zijn er 250 reguliere digitale schermen ingezet, waarop de campagne te zien is.
Credits
Adverteerder: TUI / Curaçao Tourist Board
Mediabureau: Universal Media
Technische partner: 23G
Inkoopbureau: Rapport
Exploitant: Exterion Media
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

