TUI en Exterion Media: live Curaçaose zon op DOOH
- Media
- 23 okt 2020 @ 09:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 23 okt 2020 @ 09:58
- Sjaak Hoogkamer
Reisorganisatie TUI laat live zien hoe zonnig het is op Curaçao. De livebeelden worden vertoond op de digitale schermen van Exterion Media, verspreid over verschillende winkelcentra in Nederland.
De livebeelden moeten reizigers laten wegdromen hoe lekker vertoeven het momenteel is op het tropische eiland. ‘Het verrast bezoekers dat ze in deze periode ergens relaxed en zorgeloos vakantie kunnen vieren. Een blik op hoe lekker het momenteel is om op Curaçao te zijn, is precies waar nu behoefte aan is, ‘ zegt Muryad de Bruin, Regional Manager bij Curaçao Tourist Board.
Er is specifiek voor Curaçao gekozen omdat het een van de weinige zonbestemmingen is waar Nederlanders op dit moment terecht kunnen. Dit maakt het een populaire vakantiebestemming in deze periode. Frans Leenaars, Chief Marketing Officer Western Region bij TUI: ‘Reizen is momenteel even anders dan je gewend bent, maar ook in deze tijd kun je ontspannen op een veilige en onbezorgde vakantie. Curaçao is ook in de winter een heerlijke bestemming en hoe kunnen we dat beter laten zien dan met een livestream? We zijn trots op deze innovatieve samenwerking die TUI en Curaçao Tourist Board zijn aangegaan met Exterion Media.’
Het concept is mede door mediabureau UM tot stand gekomen en maakt het de eerste landelijke Digital Out-of-Home campagne waarbij internationale livebeelden worden uitgezonden.
De campagne is afgelopen maandag van start gegaan voor de periode van twee weken. De digitale schermen waarop de livebeelden non-stop worden vertoond, zijn te herkennen aan de opvallende lichtblauwe TUI bestickering. Om de campagne extra kracht bij te zetten zijn er 250 reguliere digitale schermen ingezet, waarop de campagne te zien is.
Credits
Adverteerder: TUI / Curaçao Tourist Board
Mediabureau: Universal Media
Technische partner: 23G
Inkoopbureau: Rapport
Exploitant: Exterion Media
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing