Hubo partner van de Top4000
- Media
- 4 dec 2020 @ 11:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Mediastrategie
- 4 dec 2020 @ 11:02
- Sjaak Hoogkamer
Omdat muziek en klussen prima samengaan, slaan Hubo en Radio 10 tijdens de Top4000 de handen ineen. Vanaf vandaag horen luisteraars drie weken lang elke dag drie ‘Verbouwplaten’.
Hubo en Radio10: drie platen per dag 'verbouwen'
Van 4 tot 24 december 2020 is Hubo dagelijks meerdere keren te horen tijdens de Top4000 van Radio 10. Iedere dag ‘verbouwen’ de vakmensen van Hubo symbolisch drie nummers uit de Top4000. Wie de plaat raadt, maakt kans op een fantastische bouwradio. De actie wordt doorvertaald naar de winkel. Klanten kunnen hun favoriete klusnummer invullen en maken daarbij in elke winkel ook kans op een bouwradio. Bovendien wordt de actie ook ondersteund op SBS6.
De naamsbekendheid van Hubo is al hoog, maar voor ons was dit een uitgelezen kans om Hubo opnieuw top-of-mind te krijgen
'In de laatste maand van het jaar luisteren vele mensen naar de radio en er wordt ook nog eens veel geklust. Een mooie kans om Hubo goed onder de aandacht te brengen,’ aldus Paul van Alst, binnen Hubo verantwoordelijk voor de inzet van Media.
More Media Group uit Laren initieerde en bedacht de koppeling /activatie tussen hun klant Hubo en Radio 10 en verzorgde de inkoop en media-inzet rondom de Radio 10 Top4000.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes