Hubo partner van de Top4000

Hubo partner van de Top4000
  • Media
  • 4 dec 2020 @ 11:02
  • 15723 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Mediastrategie

Omdat muziek en klussen prima samengaan, slaan Hubo en Radio 10 tijdens de Top4000 de handen ineen. Vanaf vandaag horen luisteraars drie weken lang elke dag drie ‘Verbouwplaten’.

Hubo en Radio10: drie platen per dag 'verbouwen'

Van 4 tot 24 december 2020 is Hubo dagelijks meerdere keren te horen tijdens de Top4000 van Radio 10. Iedere dag ‘verbouwen’ de vakmensen van Hubo symbolisch drie nummers uit de Top4000. Wie de plaat raadt, maakt kans op een fantastische bouwradio. De actie wordt doorvertaald naar de winkel. Klanten kunnen hun favoriete klusnummer invullen en maken daarbij in elke winkel ook kans op een bouwradio. Bovendien wordt de actie ook ondersteund op SBS6.

De naamsbekendheid van Hubo is al hoog, maar voor ons was dit een uitgelezen kans om Hubo opnieuw top-of-mind te krijgen

'In de laatste maand van het jaar luisteren vele mensen naar de radio en er wordt ook nog eens veel geklust. Een mooie kans om Hubo goed onder de aandacht te brengen,’ aldus Paul van Alst, binnen Hubo verantwoordelijk voor de inzet van Media.

More Media Group uit Laren initieerde en bedacht de koppeling /activatie tussen hun klant Hubo en Radio 10 en verzorgde de inkoop en media-inzet rondom de Radio 10 Top4000.

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken