Value Zipper gaat voor Audax aan de slag
- Media
- 8 dec 2020 @ 14:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 8 dec 2020 @ 14:46
- Sjaak Hoogkamer
Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van het portfolio van Audax. Value Zipper neemt de verkoopactiviteiten op zich voor de titels Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party.
Stefan Hutten, CCO Audax: ‘We zijn verheugd over de samenwerking met Value Zipper. Zij delen onze kernwaarde klantgerichtheid. We zijn ervan overtuigd dat we met de kennis die Value Zipper heeft op het gebied van branded content de positie van onze titels op dat gebied verder kunnen uitbouwen.’
We hebben een organisatie neergezet van waaruit we waarde toevoegen voor zowel adverteerders als uitgevers
Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper. ‘We zijn enorm trots op de toevoeging van deze bekende titels van Audax. Dit is een erg mooie afsluiting van een uitdagend jaar en een bewijs dat ons model werkt. We hebben een organisatie neergezet van waaruit we waarde toevoegen voor zowel adverteerders als uitgevers. Door meerdere media-eigenaren te verenigen, bieden we ze synergie en een betere positie. Hoe meer aanbieders zich aansluiten, hoe relevanter ons loket is voor de advertentiemarkt.’
Met de komst van de Audax titels kan Value Zipper naar eigen zeggen adverteerders nog meer bereik bieden. De (print)titels zijn volgens hem goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand en hebben ook een zeer sterke digitale positie. ‘In combinatie met ons huidige portfolio hebben we in één klap een enorm interessante propositie in het vrouwendomein,' aldus Van Hooy, oprichter Value Zipper.
Audax houdt zich bezig met het uitgeven, verspreiden en verkopen van printmedia en aanverwante artikelen. Met een eigen mediaportfolio van 10 titels (waaronder Weekend, Vriendin, Glossy en Santé) goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand, zowel in print als online bereik.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes