Value Zipper gaat voor Audax aan de slag
- Media
- 8 dec 2020 @ 14:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 8 dec 2020 @ 14:46
- Sjaak Hoogkamer
Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van het portfolio van Audax. Value Zipper neemt de verkoopactiviteiten op zich voor de titels Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party.
Stefan Hutten, CCO Audax: ‘We zijn verheugd over de samenwerking met Value Zipper. Zij delen onze kernwaarde klantgerichtheid. We zijn ervan overtuigd dat we met de kennis die Value Zipper heeft op het gebied van branded content de positie van onze titels op dat gebied verder kunnen uitbouwen.’
We hebben een organisatie neergezet van waaruit we waarde toevoegen voor zowel adverteerders als uitgevers
Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper. ‘We zijn enorm trots op de toevoeging van deze bekende titels van Audax. Dit is een erg mooie afsluiting van een uitdagend jaar en een bewijs dat ons model werkt. We hebben een organisatie neergezet van waaruit we waarde toevoegen voor zowel adverteerders als uitgevers. Door meerdere media-eigenaren te verenigen, bieden we ze synergie en een betere positie. Hoe meer aanbieders zich aansluiten, hoe relevanter ons loket is voor de advertentiemarkt.’
Met de komst van de Audax titels kan Value Zipper naar eigen zeggen adverteerders nog meer bereik bieden. De (print)titels zijn volgens hem goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand en hebben ook een zeer sterke digitale positie. ‘In combinatie met ons huidige portfolio hebben we in één klap een enorm interessante propositie in het vrouwendomein,' aldus Van Hooy, oprichter Value Zipper.
Audax houdt zich bezig met het uitgeven, verspreiden en verkopen van printmedia en aanverwante artikelen. Met een eigen mediaportfolio van 10 titels (waaronder Weekend, Vriendin, Glossy en Santé) goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand, zowel in print als online bereik.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing